Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dorian

Hallo allemaal, ik heb dit forum al verschillende keren bezocht en nu besloten om me lid te maken. Ik hou wel van wat knetterend vuur. En de uitwisseling van schrijfkrampen, -kwalen en -verhalen. Zelf schrijf ik al vijftien jaar, poëzie, columns, kortverhalen en (ongepubliceerde) romans. Ik verweef graag absurde elementen in mijn verhalen en ben absoluut niet in staat om een sterke realistische roman op papier te zetten. Hoe gekker, hoe meer ik geniet van het schrijfproces. Geen grenzen whatsoever (wat meteen ook een zwakte is) Mijn eerste doelstelling is goed worden in wat ik doe, in mijn eigen stijl, en dat punt heb ik nog niet bereikt. Zwoegen en zweten, verdomme! En volop genieten tussendoor. met veel plezier,

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Dorian, Ik ben gek op verhalen met absurde elementen, dus van mij kun je daarop altijd wel wat feedback verwachten bij proeflezen :) Veel plezier op dit forum en welkom!

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Dorian, Ik ben gek op verhalen met absurde elementen, dus van mij kun je daarop altijd wel wat feedback verwachten bij proeflezen :) Veel plezier op dit forum en welkom!
Fijn om te horen. Ik zou inderdaad graag een gedeelte van een verhaal laten proeflezen, maar dat plaats ik dan wel elders op het forum.