Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tykros

Dag mensjes, Ik ben een 31-jarige kerel uit Gent en ben na wat googlen hier terecht gekomen. Na dit forum als gast een beetje te checken heb ik maar besloten een accountje maken in de hoop op deze manier verder te kunnen kijken, leren en/of inspiratie op te doen. Schrijver, heb ik daar ervaring in? Ja en neen. Vanuit mijn hobby, het spelen en leiden van rollenspelen heb ik al heel veel moeten schrijven. Natuurlijk is dit niet op eenzelfde manier als bij het schrijven van een effectief boek of grote teksten daar er ook altijd een grote hoeveelheid (spel)technische zaken komen bij kijken die men bij gewone teksten niet heeft. Vanuit die background was ik nu al enkele maanden aan het denken om daar eens iets meer mee te gaan doen. De chaos in mijn hoofd roept sleutelwoorden/concepten op zoals: crossover fantasy (geïnspireerd vanuit verschillende roleplaysettings) en realiteit, schrijver over het kleine roleplay subcultuurtje en de mensen in dat wereldje, persoonlijke ervaring omtrent hoe ik daarin gerold ben en wat dit allemaal heeft voorgesteld en nu nog steeds doet. Eigenlijk een soort van pseudo-biografie met cross-overs naar fantasy/horror. Opnieuw, heel concreet heb ik nog niet echt een plan/idee maar het is in mijn bovenkamer nog allemaal een beetje aan't broebelen en sputteren. In ieder geval, dit wou ik even kort kwijt omtrent wat ik hier kom doen en zoeken. Als er vragen zijn, stel die dan gerust. Intussen ga ik hier in de eerste plaats zelf nog wat verder verkennen en moest ik vragen hebben zal ik mezelf niet inhouden die ook zelf te stellen. Cheers! T.