Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen

Ik ben Ellen en schrijf nu een jaar of 12, op vrouwenforums, en na een boek in eigen beheer een jaar of 10 geleden ben ik nu aan een lekkere moord bezig. Ik ambieer geen literatuur te schrijven, mijn doel ligt ergens in de buurt van Baantjer, gewoon vakantieboeken schrijven. Of ik ooit een uitgever ga vinden? De tijd zal het leren, maar de lol van schrijven, het lekker op papier los gaan.......op zich al heerlijk! Oh ja, ik ben al oud, bijna 50, en ik strooi nu met lijken. En ik lees hier mijn ogen uit, want zo goed, dat ben ik niet!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Baantjers zijn ook leuk hoor, dus maak je maar geen zorgen :) En een verhaal met een lekkere moord bevalt mij altijd wel :P

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb heel veel vragen, vooral...de mensen die ik laat lezen zijn enthousiast. Kan zomaar zijn omdat het mensen zijn die mij erg lief vinden. Ik zit nu bijna op de helft met 30000 woorden, moet nog heel veel herschrijven, corrigeren en kromme en domme dingen wegwerken. Dan nog heel; praktische dingen controleren, want het staat dom om hoofdpersoon in rokje de deur uit te laten gaan, en later ineens in broek ergens te laten opduiken. Hoe zoeken mensen hier een klankbord voor hun schrijfsels. Ik ben heel eerlijk, ik schrijf geen literatuur, althans dat ambieer ik niet, ik heb geen mega diepgaande hersenspinsels, geen ernstige boodschappen, maar geniet van het gegeven schrijven, maar zou het wel kicken vinden het bij ene uitgever weg te kunnen zetten. Lees hier een hoop, maar zie dan ook mijn beperkingen. Dit is vast de verkeerde plek om deze vraag te stellen, maar goed hij is toch gelanceerd :eek:

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Je bent nog lang niet oud! Ik hoop eigenlijk dat het een 'lekkere moord' is op een aantal bekende schrijvers. Bij voorkeur in een rokje. De serie-moordenares bedoel ik dan.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ten eerste: welkom en veel plezier op SOL! Antwoord op je vraag: je kunt een stukje van je verhaal op proeflezen plaatsen en vragen of ze interesse hebben in alles lezen (nog niemand dat zien doen, dus ik weet niet zeker of dat wel mag of gebruikelijk is) of een oproep plaatsen dat je naar proeflezers op zoek bent. Ik hoop dat daarmee je vraag beantwoord is.