Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo iedereen! Ik ben mathieu ;)

Even voorstellen: ik ben mathieu en afkomstig uit Halle (tegen Brussel). Ik ben 19 jaar en ik schrijf uitsluitend poëzie. Ik ben maar een simpele ziel waarvan je geen literaire hoogstandjes moet verwachten! Toch hoop ik ooit een bundel uit te brengen, maar vooralleer ik dat kan verwezenlijken heb ik nog een lange weg te gaan. Ik denk dat deze site en vooral al deze getalenteerde mensen me kunnen helpen bij die weg :). Ik ben blij deze site gevonden te hebben! Groetjes, Mathieu

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben maar een simpele ziel waarvan je geen literaire hoogstandjes moet verwachten!
Mooi, dan zijn we al minimaal met z'n tweeën. Welkom.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! En wat leuk om nog eens iemand met die naam tegen te komen! Mijn vriend heet ook Mathieu, maar dat hoor je weinig. Zelf ben ik niet zo van de poëzie, maar er zijn hier voldoende mensen die je op de weg kunnen helpen ;) Succes.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! En wat leuk om nog eens iemand met die naam tegen te komen! Mijn vriend heet ook Mathieu, maar dat hoor je weinig. Zelf ben ik niet zo van de poëzie, maar er zijn hier voldoende mensen die je op de weg kunnen helpen ;) Succes.
Dankje! haha ja het is een Franse naam dus ik kan me voorstellen dat hij niet zo veel voor komt in Nederland. Ik woon op een kilometer van de taalgrens dus hier hoor je hem wel vaker :p