Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Robbert

Goedemiddag op deze lauwe grijze herfstmiddag. Mijn naam is Robbert, ik schrijf al sinds ik twaalf jaar ben. Het schrijven beheerst steeds mijn leven en heb vorig jaar meegedaan met de nationale gedichtenwedstrijd. Ik schrijf korte verhalen, gedichten en heb ongeveer drie halve romans geschreven maar ben erg onzeker over mijn werk en durf het niet uit te geven (misschien niet een onbekend verschijnsel). Mijn voorkeur gaat uit naar psychologische thrillers (Highsmith, niet Saskia Noort!), romans, romantiek, de negentiende eeuw, Proust, Couperus maar ook Raymond Chandler, enfin ik ben zeer breed ontwikkeld qua interesses en smaak. Hoop dat deze site en dit forum mij verder motiveren en stimuleren om door te gaan met schrijven. Mooie middag tezaam, R.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik herken de onzekerheid maar al te goed:) Hier op de site vind je veel gelijkgestemden. En de eerste keer bloot gaan is altijd eng, maar als iemand iets van je leest en die wordt er door geraakt... dat is één van de mooiste dingen die er zijn.