Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hier ben ik, poppysmirk

Hallo, Mijn naam is Khadija. Ik ben zestien jaar en ik kom uit 's-Hertogenbosch. Ik studeer Marketing en Communicatie aan het KW1C en heb een bijbaan bij een groothandel. Mijn grootste hobby's zijn sporten (hardlopen) en schrijven. Simpel eigenlijk. Ik schrijf al verhalen en gedichten sinds ik kon schrijven. Ik schrijf om mijn gevoel kwijt te kunnen, om mijn inspiratie te kunnen verwerken en omdat ik het bijzonder ontspannend vind. Ik hoop wat aan deze site te hebben sinds drukte de overhand lijkt te nemen op mijn leven. En zoals iedere schrijver heb ik trouwens de droom om ooit een boek te publiceren. Dat is een doel dat ik voor mijn achttiende wil bereiken. Sinds ik bijna zeventien ben, heb ik precies een jaar. Liefs.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi, poppysmirk, welkom op Schrijven Online! Zet je in je topictitel even je naam, dan kunnen we je terugvinden (er zijn namelijk heel veel voorsteltopics).

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!
En zoals iedere schrijver heb ik trouwens de droom om ooit een boek te publiceren. Dat is een doel dat ik voor mijn achttiende wil bereiken. Sinds ik bijna zeventien ben, heb ik precies een jaar.
Kijk je wel uit dat je niet te strenge eisen voor jezelf stelt? Voor je achttiende een boek gepubliceerd hebben is een strenge eis en lijkt me ook onhaalbaar, vooral als je nog maar een jaar hebt. Het proces van slushpile naar uiteindelijke boek kan ook alweer 2 jaar (soms zelfs langer) in beslag nemen en dan is het nog maar de vraag of je manuscript van voldoende kwaliteit is voor publicatie.