Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bernice

Hallo, allemaal, Ik heb gereageerd op een aantal topics, maar ik wilde me ook even behoorlijk voorstellen: mijn naam is Bernice en ik heb ongeveer twee jaar geleden ook al eens op deze site rondgekeken, mooie stukjes van anderen gelezen en een paar stukjes uit mijn eigen manuscript laten lezen, dat ik toen bijna af had. Ik heb handige tips van een aantal mensen gehad, waar ik vervolgens hard mee aan de slag ben gegaan. Een half jaar geleden was mijn manuscript eindelijk af en heb ik het ingezonden voor de wedstrijd De Zoute Zoen. Ik ben een van de genomineerden ( ik kan echt mijn geluk niet op) en weet, net als Ellis nu en Siska en Muchacha twee jaar geleden, soms niet waar ik het zoeken moet omdat ik het zo leuk en spannend vind allemaal. Of ik nu win of niet, ik vind het al geweldig dat ik genomineerd ben. Ik ben ondertussen gewoon verder blijven schrijven en ben van plan weer vaker actief te zijn op deze site, om ervaringen uit te wisselen, jullie stukken te lezen en (hopelijk) weer kritisch commentaar op mijn eigen stukjes te krijgen. Ik wil Ellis ook alvast veel succes wensen. Deze nominatie neemt in ieder geval niemand ons meer af! Gr. Bernice