Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mirandala

Hallo daar Even voorstellen. Ik ben Miranda. Ik heb zojuist een berichtje geplaatst in 'proeflezen' en kwam toen pas het forum tegen. Erg onbeleefd, ik stel me graag bij deze met terugwerkende kracht alsnog even voor. Ik schrijf. Maar nog niet zo lang. En ik heb nog veel te leren. Mijn stukjes gaan over wonen en werken in Spanje, over je plotseling niet meer kunnen uiten simpelweg omdat je de taal van het land niet spreekt en de gewoonten niet kent. Hoe het is om je hele leven verbaal sterk te zijn en plotseling op het vocabulaire van een peuter te moeten overleven. Ik schrijf geen zware kost, ik vind het leuk om mensen te vermaken met wat ik op papier zet. Ik heb al wat posts gelezen en zo te zien ben ik hier nog wel even zoet. Encantada, mucho gusto. Miranda

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Encantada, Miranda. Woon je tijdelijk in Spanje, of is het permanent? Heb zelf een jaar in Spanje gewoond, dus herken wel hoe lastig het kan zijn. Veel plezier op het forum!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Miranda. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je een foto hebt geplaatst (van jezelf?) met zwarte tape over de mond.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, bedankt voor het welkom!
Welkom Miranda. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je een foto hebt geplaatst (van jezelf?) met zwarte tape over de mond.
Joost Beersma. Ik wilde even wachten met een foto van mijn eigen gezicht. En zoals ik bovenaan al zei, is het nogal wat als je plotseling niet meer met mensen kunt praten omdat je ergens woont en werkt waar je niemand kent en de taal niet spreekt en je ook niet met Engels terecht kan. Omdat ik op dit moment over die ervaringen schrijf heb ik deze foto gekozen. Judy: Ik heb drie jaar in Catalunya gewoond. Ik ben weer terug in Nederland, met als voornaamste reden de enorme crisis in Spanje. Maar ik mis het wel.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :) Leuk, een mede-Spanjeganger. Ik woon nu vier jaar in de provincie Alicante, in een dorpje in de bergen niet ver van de kust.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wilde even wachten met een foto van mijn eigen gezicht.
Het is maar goed dat ik Eeuwen-geduld heb. Miss Young.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wilde even wachten met een foto van mijn eigen gezicht.
Het is maar goed dat ik Eeuwen-geduld heb. Miss Young.
Haha we hebben een winnaar. Het is inderdaad een foto Erica Jong op mijn avatar, afkomstig van de cover van haar boek 'Seducting the demon: Writing for my life' Ik bewonder haar als schrijfster en hou van haar romans en gedichten.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha we hebben een winnaar.
Een winnaar van wat? Zo slim ben ik niet. Ik zag je nieuwe Bio waar het geheim geen geheim was. Dus wacht ik heel geduldig op de volgende Avatar. Ondertussen lees ik een gedicht worden je woorden belicht vorm ik een gezicht passend in een sterrenbeeld dat nooit verveeld

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Het is juist aangenaam om te schrijven om mensen te vermaken, naar mijn mening moeilijk genoeg.. Ben benieuwd naar je stukjes