Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Joost Beersma

Hallo, Mijn naam is Joost Beersma. Ik ben vanaf midden jaren tachtig aktief als tekstschrijver, in eerste instantie verbonden aan diverse reklamebureaus en in latere instantie als free-lancer. Verder heb ik artikelen geschreven voor Reader's Digest en enkele andere magazines. Het schrijven van verhalen heb ik ook altijd gedaan, maar het stond door de jaren heen bekeken toch wat op een laag pitje. Daar gaat binnenkort wellicht verandering in komen, aangezien ik op het punt sta een contract te tekenen dat Boekscout mij heeft aangeboden. Dat klinkt leuk, maar er zitten haken en ogen aan (zo ben ik ook op deze site terechtgekomen) en die worden voorafgaand aan eventuele ondertekening bekeken door een bevriende advocaat. Ik hoop veel op te steken van de tips en ervaringen op deze interessante site en zal zeker ook m'n steentje bijdragen. Tot zover. Groet, Joost

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal hartelijk dank voor het welkom. @ Tja Ik ga dat contract zeker goed doorlezen. Maar ik heb nog meer vertrouwen in de advocaat wat dat betreft. Als er echt rare dingen in staan komen ze er vast uit. Dank voor de tip.