Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Joseh

Dag allemaal, Ben een paar weekjes op deze site. En zag dat je jezelf hier kunt voorstellen. Bij deze. Ik ben een vrouw van 50 jaar. Mijn beide dochters zijn inmiddels uit huis en staan volop in hun eigen leventje. Schrijven voor mezelf doe ik al zo ongeveer ik denken kan. Mijn gedachten, mijn emoties. Ik heb inmiddels vele "dagboeken" vol geschreven. In de loop der jaren heb ik een aantal gedichten geschreven. Als kind heb ik ooit tijdens een vakantie met een verhaaltje gewonnen. Maar verder heb ik nog nooit iets uitgegeven. Al vele jaren loop ik met de wens om een boek te schrijven. En om meer met schrijven in de breedste zin van het woord te doen. Inmiddels heb ik 2 keer een schrijversdag meegedaan. Wat ik een geweldige ervaring vond en naar meer smaakte, veel meer. Sinds ik op deze site kom, is dat alles steeds meer gaan leven. Ik wil heel graag uitzoeken wat ik met "schrijven" kan en wil. En hoop op veel fijne, leerzame momenten hier.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als kind heb ik ooit tijdens een vakantie met een verhaaltje gewonnen.
Hi Joseh, ik dacht een kort moment dat je een vakantie had gewonnen met een verhaaltje. Welkom.