Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opnieuw voorstellen (veronique/hasse)

Hoi allemaal, Omdat ik al een flinke tijd niet meer bij schrijvenonline ben geweest, zal ik mij even opnieuw voorstellen. Ik ben Veronique en in de afgelopen jaren heb ik drie kinderboeken geschreven. Twee daarvan zijn uitgegeven bij Clavis en één is via een stichting uitgegeven. Verder heb ik in het blad J/m gestaan en ook in het blad LEF. Verder schrijf ik de krant voor de FASstichting. Mijn werkzaamheden weerhielden mij ervan om weer te gaan schrijven, alhoewel ik al was begonnen met een boek voor de jeugd. In het dagelijks leven sta ik voor de klas in het VO en ik probeer de jeugd wat bij te brengen. Ik wil proberen om mijn manuscript af te schrijven en er een uitgever voor te vinden. Vandaar dat ik hier wat vaker online probeer te zijn om zo inspiratie te vinden om weer door te gaan. Hopelijk lukt dat. Groeten, Veronique

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo Veronique / Hasse, welkom terug! Wil je even je naam in de titel van je topic zetten, dan ben je terug te vinden tussen de vele voorsteltopics.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug en veel inspiratie toegewenst! Moedigt je uitgever je trouwens niet aan om het schrijven weer op te pakken? Dat kan immers ook zeer inspirerend werken.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug en veel inspiratie toegewenst! Moedigt je uitgever je trouwens niet aan om het schrijven weer op te pakken? Dat kan immers ook zeer inspirerend werken.
Toen mijn eerste boek werd uitgegeven, gebeurde dat inderdaad. Ze raadde mij vooral aan om verder te schrijven. Dit heb ik ook gedaan en dat resulteerde in nog een kinderboek. Daarna is de persoon die mij begeleidde bij de uitgeverij weggegaan en daarna heb ik niet zoveel van Clavis vernomen. Dat was in de tijd dat ze een poosje wat minder goed in het nieuws waren. Overigens heb ik daar geen last van gehad destijds.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het je bekend, Hasse, dat je als auteur mee mag gaan met iemand die de uitgeverij verlaat? Dat heeft natuurlijk alleen zin als de persoon in kwestie naar een andere uitgever is vertrokken. Dit zou een optie voor je kunnen zijn, vooral omdat Clavis niet zoveel aan je gelegen laat liggen.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, Déesse-en-France, dat wist ik eigenlijk niet. Maar ik geloof niet dat ze naar een andere uitgeverij is gegaan. Ik ben positief en ik probeer het gewoon weer bij Clavis en anders een andere uitgeverij. Ik had ook nooit verwacht dat het eerste verhaaltje dat ik schreef direct uitgegeven zou worden en mijn tweede verhaal ook meteen. Wat dat betreft heb ik echt geluk gehad, of stiekem toch talent? Dat laat ik in het midden... ook ter bescherming van mijzelf ;-)