Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sandra-Hermans

13 augustus 2012 - 23:02
Hallo iedereen, Mijn naam is Sandra, ik ben 27 jaar oud en moeder van een ondeugende dreumes. Naast mijn werk, mijn vele -creatieve- hobby's, de opvoeding van m'n dochter en natuurlijk -niet geheel onbelangrijk- het onderhouden van mijn relatie, heb ik een enorme ambitie om zelf een boek te schrijven. Al zolang ik mij kan herinneren ben ik aan het schrijven. Niet alleen heb ik vele dagboeken volgeschreven, maar ook aan korte verhalen heb ik mezelf gewaagd. Ik heb altijd al de droom gehad om ooit een boek te schrijven. Er spoken altijd zo veel verhalen door mijn hoofd en die willen eruit. Sinds een paar maanden maak ik gebruik van de geweldige tips die ik vind op schrijvenonline. En dankzij deze tips ben ik weer een stuk verder gekomen met het verhaal waar ik nu mee bezig ben. Ik hoop op dit forum een hoop te leren en inspiratie op te doen. En ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar de creaties van de andere schrijvers hier. Mochten jullie nog vragen hebben, aarzel dan niet om ze te stellen! Groet, Sandra

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 augustus 2012 - 2:03
Ik denk zo dat je de allerleukste avatar hebt die ik ooit heb gezien. Veel plezier. Hier. En daar.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 augustus 2012 - 13:11
Hoi Sandra, altijd leuk een andere moeder op het forum. Ben je echt al toe aan een boek of is het schrijven van korte verhalen in verband met de vele onderbrekingen jouw ding? Er zijn er die met een dreumes om zich heen het hoofd geconcentreerd kunnen houden. :)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 augustus 2012 - 9:58
Dank je wel allemaal!
Hoi Sandra, altijd leuk een andere moeder op het forum. Ben je echt al toe aan een boek of is het schrijven van korte verhalen in verband met de vele onderbrekingen jouw ding? Er zijn er die met een dreumes om zich heen het hoofd geconcentreerd kunnen houden. :)
Mijn droom is om uiteindelijk een boek te schrijven. Maar ondertussen geniet ik van het schrijven en de weg ernaar toe. Tot sinds kort kwam ik nooit verder dan korte niet op zichzelf staande verhalen en gooide ik ze gefrustreerd in een hoek. Inmiddels heb ik geleerd om het doel los te laten en gewoon te schrijven.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
21 februari 2013 - 22:17
Hey Sandra! Ik zag je op het forum en dacht hè, dat moet een nieuw lid zijn, want ik ken haar niet. Blijk je bijkans al langer lid te zijn dan dat ik hier actief rondloop... Maar goed, ik vind het leuk om je posts te lezen en wilde je nog even met terugwerkende kracht welkom heten :) Hoe staat het inmiddels met je boek?

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
21 februari 2013 - 22:37
Hoi Diana, Dank je wel! Ja, ik ben hier al een tijdje lid. Ik lees ontzettend veel hier. En de laatste tijd probeer ik ook wat actiever deel te nemen :-) Mijn boek ligt al een paar maanden aan de kant (hoewel ik al wel een heel stuk verder ben dan toen ik hier iets op proeflezen heb geplaatst). Ik ben nu vooral bezig met schrijf wedstrijden. Vooral om te oefenen, maar ook omdat ik er heel veel plezier mee heb. Maar dat boek komt er nog wel een keer :-)