Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

blackwolf

Hallo, Nou ik ben een jongen van 21 jaar die net als vele hier een passie heeft voor schrijven en lezen,,, nou hoe en wat daarin kun je wel lezen in profiel en terug op de rest van het forum... Naast mijn passie tot schrijven en lezen ben ik een ontzettende dieren/ honden fan. Ik heb mijn eigen hondenschool en gedragscentrum waarbij ik ook een hulphonden stichting en webshop heb. Dus van mijn hobbie mijn beroep gemaakt. Ik leef graag met mijn hart zowel tijdens werk als in mijn hobbies. Ik sport veel met mijn sledehonden en ben bezig door de jaren heen om een eigen sledehonden team (12 honden) op te zetten en mee te lopen op internationale wedstrijden (ja daar haal ik ook genoeg ideeen voor boeken uit). Het enige waar ik last van heb is een lichte vorm van dislextie, hoewel ik steeds beter er mee weet om te gaan is het een handicap met schrijven en bij voorbaat al mijn excuus voor sommige foutjes. Nou dat was hem wel :D

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo blackwolf, niet gemerkt dat je dyslexie hebt. Gelukkig zijn er spellingchecker en proeflezers. Jouw leven klinkt al heel actief en vol. Lezen is dan beschouwelijker. Welkom en veel schrijf- en leerplezier.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Top zo'n beroep en passie. Jack London kon pagina's vullen over honden. Ben benieuwd!

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Blackwolf! Welkom! Wat een prachtige hond Heb je daar en wat vet dat je een eigen hondenschool hebt! Ik ben drie jaar geleden naar Spitsbergen geweest en heb daar met sledehonden gereden, was echt een geweldige belevenis :) Ben benieuwd naar je verhalen.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
danku danku, ik ben al hard aan het rondstruinen naar nuttige info. En inderdaad, wolven fan van top tot teen haha...