Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Izless

Hallo allemaal! Mijn gebruikersnaam is eigenlijk maar gewoon zo verzonnen, omdat ik liever niet mijn echte naam gebruik. Ik ben een 17 jarig meisje. Ik hou er dus van om af en toe te schrijven (goh, wat origineel) maar ik heb niet altijd de tijd en de zin om me daartoe te zetten. Af en toe heb ik dat ik echt goed vooruit kom maar ik heb ook momenten waarop ik vast kom te zitten. Zo heb ik geprobeerd om een verhaal te maken dat wat langer was maar na 6.200 woorden heb ik niet meer verder geschreven. Naast het schrijven van verhalen (het liefst fantasy, fictie, drama) vind ik het ook leuk om gedichten te schrijven. Ik hou ook van lezen, skeeleren, schaatsen, tekenen, schilderen. Creatief bezig zijn is iets wat ik graag doe. Ik zou heel graag eens in mijn leven een boek willen uitgeven. Ik hoop dat dat me ook echt gaat lukken. Dus, dat was het wel zo'n beetje.. Vragen zijn altijd welkom.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6.200 woorden is al een heel end. Waar liep je op vast? (hoef je niet te vertellen trouwens, maar ik was gewoon nieuwsgierig). En welkom :)

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6.200 woorden is al een heel end. Waar liep je op vast? (hoef je niet te vertellen trouwens, maar ik was gewoon nieuwsgierig). En welkom :)
Ja dat vond ik ook wel haha. Het meeste wat ik ooit voor elkaar heb gekregen. Nou, ik had het gevoel alsof het begin goed was maar was onzeker of het daarna nog wel interessant was. En omdat niemand het wilde lezen ben ik er niet mee verder gegaan.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6.200 woorden is al een heel end. Waar liep je op vast? (hoef je niet te vertellen trouwens, maar ik was gewoon nieuwsgierig). En welkom :)
Ja dat vond ik ook wel haha. Het meeste wat ik ooit voor elkaar heb gekregen. Nou, ik had het gevoel alsof het begin goed was maar was onzeker of het daarna nog wel interessant was. En omdat niemand het wilde lezen ben ik er niet mee verder gegaan.
Zonde! Het is altijd beter om een verhaal te voltooien dan toe te geven aan eigen twijfel. In het ergste geval schrijf je dan een slecht verhaal. Dat is beter dan het schrijven van geen verhaal :) Van slechte verhalen leer je en je kunt ze verbeteren.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6.200 woorden is al een heel end. Waar liep je op vast? (hoef je niet te vertellen trouwens, maar ik was gewoon nieuwsgierig). En welkom :)
Ja dat vond ik ook wel haha. Het meeste wat ik ooit voor elkaar heb gekregen. Nou, ik had het gevoel alsof het begin goed was maar was onzeker of het daarna nog wel interessant was. En omdat niemand het wilde lezen ben ik er niet mee verder gegaan.
Zonde! Het is altijd beter om een verhaal te voltooien dan toe te geven aan eigen twijfel. In het ergste geval schrijf je dan een slecht verhaal. Dat is beter dan het schrijven van geen verhaal :) Van slechte verhalen leer je en je kunt ze verbeteren.
Daar heb je helemaal gelijk in ;3