Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Elwin

Hallo allen, Ik ben Elwin, dat moge duidelijk zijn. Het is geen bijnaam, maar gewoon mijn voornaam. Woorden vormen een belangrijk onderdeel in mijn leven. Lezen, lezen en lezen, praten, praten en praten, schrijven, een beetje. Ideeën genoeg, te over zelfs, maar er een kiezen en tot in detail uitwerken, moeilijk. Het schrijfvirus heeft me te pakken, ik kom er niet meer vanaf, maar net als met een griepje, het zet nog niet door. Teveel andere dingen te doen (lezen, praten) etc. Op dit moment denk ik erover om met NaNoWriMo mee te doen. Om het virus door te laten breken en om te kijken of het lukt om ca. 2000 woorden per dag te schrijven. Maar ik dwaal weer af, ik kwam me voorstellen, dit heb ik gedaan. Ik ben getrouwd en heb een kind, een huis en een baan, en tijd? Tijd moet ik maken, om te schrijven. _o_ Elwin

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie allen voor het warme welkom. Ik heb het idee dat ik nu eindelijk de stap heb genomen meer met mijn hobby schrijven te doen dan tot nu toe het geval is geweest. Ik schrijf op papier en op de computer. Hiervoor gebruik ik een oude laptop, maar die heeft een batterij zonder kracht = heeeel oud. Nu denk ik erover om of op mijn gewone computer te gaan schrijven (klinkt raar) of een nieuwe laptop speciaal voor dat doeleinde te kopen. Ik heb mijn oog laten vallen (deed geen zeer) op een UMPC. Een Asus EEE of nog mooier qua vormgeving een Acer Aspire One. Ervaringen verneem ik graag. Ik zal ook reageren op de laptoponderwerpen die nu al circuleren. Groet, _o_ Elwin

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Wat betreft je computer vraag kan ik je niet echt helpen. Ik denk dat je moet kijken waar jij je het prettigst bij voelt. Voor mij geldt dat de computer er niet flashy uit hoeft te zien, zolang Word maar werkt. Veel succes!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Meis, Ik zie dat je in Australië zit. Waar ongeveer? Ik heb een broer in Melbourne. Groet, _o_ Elwin

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Elwin, van harte welkom! Velen hier zijn begonnen aan hun 'carrière' door hier lid te worden, dus wie weet, jij ook. :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Meis: Nee nog niet. Hij zou gaan trouwen, maar dat is even uit- (niet af-) gesteld. Het lijkt me geweldig om hem daar eens op te zoeken Down Under. Ik zie op de kaart dat Adeleide vlakbij Melbourne ligt. Maar een paar dagreizen ver! ;) @Trenke: Een ding weet ik zeker: mijn schrijverscarrière is nog zeker niet op zijn eind. Of 'ie al begonnen is, tja, ik schrijf al wel, maar nog niets ingestuurd. Als ik een fragment uit mijn huidige verhaal heb waar ik wel tevreden over ben, post ik het bij proeflezen.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
van waar ik woon hoef je alleen maar de woestijn door Elwin om in Melbourne te komen :) Great Ocean Road is trouwens fantastisch. Welkom hier :nod:

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik woon niet in Perth, maar wel in WA. Heb de rit een aantal malen gedaan over de Nullabor. Volgens mijn herinnering heeft de Nullabor een deel van de weg, meer dan 150 kilometers, zonder een enkele bocht daarin. Heerlijk meditatief en bij de rand van de oceaan. Adelaide moest ik voor mijn werk wel eens naar toe. Stad van de kerken, toch?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
yep! Stad van de kerken. Ik ben nog niet in WA geweest, maar heb er goede verhalen over gehoord! Hoe lang woon je er al?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Elwin, Tweeduizend woorden per dag! Dat vind ik vrij veel. Ik meen me te herinneren dat Jeroen Brouwers tevreden is met vijfhonderd woorden per dag. Waar denk je de tijd vandaan te halen die daarvoor nodig is? Je werkt ook nog, lees is. Ik ben bang dat zo'n hoge lat eerder ontmoedigend werkt dan bemoedigend. Of steek jij op dat vlak anders in elkaar dan ik?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou Helga, ik ben van plan om zinnen te maken die kloppen en een verhaal waar enige lijn in zit. Het gaat me nu eerder om het opbouwen en vasthouden van de schrijfdiscipline dan echt een kwalitatief goed verhaal neerzetten. Nu gaat kwantiteit boven kwaliteit. Ik ben veel in mijn hoofd bezig, nadenken hoe ik iets zal gaan opschrijven e.d. Nu wil ik meters maken en in december teruglezen wat ik eigenlijk heb geschreven. Ik verwacht dan wel wat zinnen of tekstgedeeltes te kunnen gebruiken. En ik ken je nog niet goed genoeg om te oordelen of jij anders in elkaar steekt dan ik ;)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elwin sinds ik lid ben geworden van deze forum (kort geleden) heb ik inspiratie opgedaan om verhalen uit te werken. Er liggen nu 2 op me te wachten voor de Nanowrimo, moet een keuze maken... Dus als ik jou was zou ik me gewoon inschrijven, ik ga voor de 1666 woorden per dag!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Elwin, Succes :) met alles wat je allemaal van plan bent. groetjes en welkom natuurlijk!