Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Shallain

Beste forum leden, Je zou denken dat iemand die zich inschrijft op een website zoals deze, niet zoveel moeite zou hebben om zichzelf in een forum bericht voor te stellen. Niets is minder waar. Ik laat de delete-knop ook voor wat het is en ik heb mezelf beloofd het niet meer aan te raken. Ik lees al een paar weken mee op het forum en vanavond heb ik me eindelijk aangemeld en daar hoort een korte introductie bij ; Ik ben een 28 jarige vrouw uit Nederland en tot ruim een maand geleden heb ik nooit meer geschreven dan een songtekst hier en daar. Sterker nog; Ik heb vaak geprobeerd een dagboek bij te houden maar het gebrek aan concentratie en tijd zorgden ervoor dat ik het na een week voor gezien hield. Ik kreeg vorige maand een idee dat ik dit keer niet kon verwerken in een songtekst van één a4-tje en zo is mijn 'boek' begonnen; de eerste 40.000 woorden staan in Word. Ik hoop op de achtergrond mee te kunnen lezen met jullie ervaringen en meningen en hopelijk is dit niet mijn laatste forum bericht.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
songtekst hier en daar
Een songtekst kan menig 100.000 woordentekst van een boek compleet in de schaduw stellen.