Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

naaancccc

Hallo allemaal! Al een poosje heb ik een account hier, maar pas sinds kort ben ik er echt gebruik van gaan maken. Om daar goed mee te beginnen moet ik me natuurlijk wel even voorstellen. Ik ben Nancy, 17 jaar oud. Ik zit nog op de middelbare school en er zijn bij mij wat twijfels binnengeslopen over een hbo-opleiding. Óf journalistiek, óf schrijven. Wat een dillemma. Ik zit ook op voetbal, een heerlijke sport. Iedere zaterdag opnieuw geniet ik er weer van. Verder lees ik natuurlijk ook veel, ik ben groots fan van Carlos Ruiz Zafón. Wat een talent heeft die man zeg, woorden schieten te kort om de kwaliteit van zijn boeken te beschrijven! Zelf schrijf ik natuurlijk ook. De laatste tijd heb ik wat moeite met de échte verhalen, dus hou ik het even bij de korte verhalen en columns. Op het moment ben ik wel bezig met een verhaal, maar ik merk dat het me de nodige moeite kost om het goed te laten verlopen. Vooral bij de dialogen ligt het knelpunt, die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, wat het verhaal dus nogal saai maakt. Op de dialogen ga ik dus toch maar eens even goed oefenen. Voor de komende tijd heb ik me voorgenomen om aan zoveel mogelijk schrijfwedstrijden mee te goed, hopelijk kan ik daardoor een goede schrijfstijl ontwikkelen, wat feedback krijgen en hopelijk vergroot het mijn zelfvertrouwen qua schrijven een beetje :) Meer weet ik zo even niet over mezelf te vertellen, haha. Ik hoop veel te leren hier en wat inspiratie op te doen :) naaancccc