Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfster zonder naam.

Hello allemaal, nu ik nieuw ben op dit forum zal ik mij even voorstellen. Ondanks ik een anoniem persoon blijf kan ik vertellen dat schrijven mijn passie is, zoals dat voor vele hier zou zijn. Ik doe niets lievers dan uren met een pen in mijn hand, of achter mijn laptop, zitten. Diep in gedachten gezonken, leven in de andere werelden van mijn personages. Ik schrijf al vele jaren als hobby maar heb toch als droom om een boek uit te geven. Dit betekent, zoals iedereen weet, eerst niets anders doen dan schrijven, schrijven, schrijven en oefenen. Na jaren van ziekte heb ik nu weer kracht om mijn energie hiervoor te gebruiken. Het geluk heb ik terug gevonden en ik kan weer leven. En leven betekent voor mij schrijven. Zonder kan ik niet. Ik heb altijd in de ik-vorm geschreven maar ik ben nu verschillende stijlen aan het uitproberen. Wanneer je je eigen stuk tientallen keren opnieuw leest zie je uiteindelijk niet meer de langdradige zinnen en spellingsfouten. Je kent het verhaal te goed en leest het zonder het echt te zien. Een groot probleem, ook voor mij, en daarom zijn proeflezers perfect! Door in het forum proeflezen af en toe een geschreven stuk te plaatsen wil ik mijn schrijftechniek verbeteren. Daarom wil ik zeggen, lees en geef advies. Al het commentaar is welkom! Veel liefs en voor iedereen, veel schijfplezier!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi SZN ;) Van harte welkom hier, fijn dat je er bent. Leuke introductie! Plaats maar een stuk op Proeflezen, dan gaan we je lezen en advies geven! EDIT: Oeps, je hebt al iets geplaatst, niet gezien. Ik ga het even lezen.