Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

A-my

Hallo, Na enkele weken forumberichten, tips en andere artikelen op deze site te hebben gelezen, wilde ik me toch graag 'officieel' aanmelden. De komende tijd wil ik meedoen aan zoveel mogelijk en uiteenlopende schrijfwedstrijden. Dit om ervaring op te doen, feedback te krijgen en zo mijn schrijven te verbeteren. Daarnaast wil ik een Roman schrijven (thinking bigg :unibrow: ) Het idee / de schets is er al. Ik heb vaak het idee dat het mij aan fantasie/ideeen/inspiratie niet ontbreekt. Mijn probleem is wel; slordigheid, grammatica fouten en typfouten. Waar ik vervolgens overheen lees... Als iemand anders mij erop wijst denk ik 'ow ja stom.' Als ik genoeg moed heb verzameld zal ik wat fragmenten in proeflezen plaatsen. Verder...ben ik 24 jaar, woon ik dicht bij het strand, en sport ik nooit. Zo, nu hebben jullie mij echt leren kennen. :D A-my

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom, A-my! Je kent je zwakke punten goed, dat blijkt wel uit wat je schrijft in je introductie. :o Meedoen aan schrijfwedstrijden is een heel goed idee, het werk motiverend en inspirerend als je een onderwerp aangereikt krijgt. Verder zou ik je willen aanraden om, als je iets gaat plaatsen op Proeflezen, je tekst met zo weinig mogelijk slordigheden te presenteren. Vaak hebben we als proeflezers hier namelijk het idee dat men er een schrijfsel op gooit zonder de tekst eerst zelf tien keer doorgelezen te hebben ;) Ik wens je veel plezier hier, het is hier een goede en positieve community.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wel. Ik woon vlakbij het strand, (kwartiertje fietsen in dit weer) maar eigenlijk ga ik er heel weinig heen. Hoewel A-my volgens mij niet daadwerkelijk zegt dat ze nooit een duik in de zee neemt... Welkom, trouwens ;)

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuke reacties! Ik woon aan de Nederlandse kust Thomach en ...inderdaad Tja en Ginny ik duik weleens de zee in. Ook fiets ik hier in de stad alles maar dat noem ik 'bewegen'. 10 jaar heb ik geturnd. Dat zag ik als 'officieel' sporten. Of wat vrienden nu doen; ploeteren in de sportschool met een Ipod in hun oor. Mij te saai.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, dat is geen sporten. Dat is ploeteren ;) Dat heb je goed gezien :P Dan geef ik toch echt de voorkeur aan karate...