Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo! Mijn naam is Grietje (Verfspetters)

Hallo! Graag stel ik mij even aan jullie voor. Mijn naam is Grietje (Op het forum heet ik Verfspetters). 30 jaar, historica, trainer en mediator van beroep, creatieveling en herinneringenverzamelaarster vanuit het hart. Als sinds kinds af aan schrijf en teken ik en hou ik ervan om herinneringen te verzamelen. Ik vind het inspirerend om mensen om mij heen te helpen met het in woord en/of beeld bewaren van herinneringen. Als historica weet ik hoe ik gedegen archief en literatuur onderzoek doe en heb ik enige ervaring met schrijven. In mijn werk als mediator probeer ik door het voeren van gesprekken met mensen, mensen dichter bij elkaar te brengen. Als hobby heb ik onlangs mijn eigen herinneringswinkeltje geopend. Al geruim een jaar lees ik af en toe mee op schrijven online en doe ik af en toe mee aan een schrijfwedstrijd. En nu leek het mij tijd om mij ook eens voor te stellen. Bij deze. Ik hoop hier veel van jullie te mogen leren en laat mij graag inspireren door iedereen die hier actief is.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo verfpetters, welkom! Wil je even je naam in de topictitel zetten? Dan ben je terug te vinden tussen al de andere mensen die zich voorstellen.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Grietje/Verfspetters! Je hebt een herinneringswinkeltje! Ik verzamel al sinds kleins af aan alle kleine herinneringen in allerlei dozen, zowel versierd als in "ordinaire" schoendozen, of boeken, schriften en vind het heerlijk om herinneringen terug te vinden van jaren geleden. Ikzelf ben ook 30 jaar maar bewonder wat je nu al allemaal ondernomen hebt. Ik heb alleen nog maar geschreven voor mezelf en heel soms laat ik mijn vriend mijn kribbels lezen, maar ik heb de laatste jaren het moeilijk om inspiratie te vinden. Waar kan ik je winkeltje terugvinden? Nog veel succes! Groetjes Britta