Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eva's voorstelling

Mijn naam is Eva. Tevens het eerste woord wat ik ooit schreef, lang geleden. Inmiddels ben ik 30 jaar en heb ik mijn ervaring flink uitgebreid. Ik dicht. Ik dicht veel en ik ben bezig met het creëren van mijn bundel. Verder heb ik een aantal prijzen gewonnen met wedstrijden en sta ik regelmatig op het podium voor een voordracht. Ik doe dit net als het schrijven met veel genot. Mijn doel voor het komende jaar: meedoen met wedstrijden, zoveel mogelijk voordragen, mijn bundel afronden, mijn plezier in taal en dichten kunnen overdragen naar kinderen d.m.v. het geven van workshops. De reden dat ik mij heb ingeschreven bij schrijvenonline, is omdat ik het fijn vind om met verschillende mede-schrijvers te kunnen sparren over het schrijven. Ik heb hier vaak genoeg door het forum gesnuffeld en vond het toch eens tijd mee te doen. Ik ga mijn best doen het komende jaar, ik ben benieuwd naar de andere schrijvers en hun creaties hier! Dank voor uw aandacht. Eva

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eva! Erg leuk van je te lezen dat je veel dicht en vooral dat je zowel het schrijven als het voordragen met "veel genot" doet. Zelf ben ik pas sinds betrekkelijk kort af en toe aan het dichten (plaatsing dan op mijn blog), maaar echt aan een bundel bezig ben ik niet. Wel ervaar ik het doen/maken van een gedicht als eeen verrassende en plezierige bezigheid, waarbij ik me soms over mezelf verbaas... Afgelopen zaterdag was ik op het poëziefestival Het Tuinfeest in Deventer en daar heb ik ook genoten! Wil je wat lezen, bijvoorbeeld mijn laatse blog over "21 e eeuwse gedichten", deels in gedichtvorm, bezoek dan www.blog.leobesouw.nl Veel succes met jouw doen! Leo Besouw