Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kernreactor stelt zich voor

Na aanzienlijke tijd rondgezworven te hebben op dit forum, leek hij mij tijd om mijzelf ook maar even te komen voorstellen. Mijn naam is Jurren Hof, 20 jaar, actief onder het pseudoniem KernReactor. Waarom ik mijzelf KernReactor noem weet ik eigenlijk niet, zo noem ik mijzelf eigenlijk op alle fora. Ik schrijf voornamelijk korte verhalen. De ambitie om lange verhalen te schrijven is er wel, heel erg zelfs, maar ik heb ondervonden dat mijn lange verhalen veelal stranden na het eerste hoofdstuk. En dan is het weer een kort verhaal. Ik hoop dat ik enigzins zinvolle reacties kan posten op dit forum, maar aangezien er hier nogal wat mensen lid zijn die echt weten waar ze het over hebben, ben ik bang dat ik het meer bij lezen zal houden. Groetjes!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom KernReactor/ Jurre op het forum. Een lang verhaal schrijven komt vanzelf. :D Korte verhalen schrijven is ook een kunst. Enkele jaren terug strandde ik ook soms, en nu is het voor mij juist weer een uitdaging om een kort verhaal te schrijven. Ik schrijf soms korte verhalen, maar als het dan af is, heeft het vaak een open einde en kan ik er in principe een lang verhaal van maken. :P

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een vergissing te denken dat je met een hoofdstuk van een roman een kort verhaal gecreëerd zou hebben. Het korte verhaal is een genre op zich. Welkom hier!