Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aned - verrast door deze site

Hallo allemaal, Hoewel ik pas sinds een half uur het bestaan van deze site ken, kan ik nu al zeggen dat deze kennismaking als een ware toevoeging voelt. Fijn ! Ik ben één van de miljoenen mensen die al minimaal twintig jaar roept een boek te willen schrijven. Tot dusver liet ik mij steeds door mijn innerlijke criticus hiervan weerhouden. Immers.. Wie zit er op een boek over mij en mijn leven te wachten..? Sterker nog.. wie zit er uberhaupt op iets van mij te wachten? Nu ik deze week 39 word en me bijna dagelijks besef dat het grootste gedeelte van mijn leven wel geleefd te hebben is dit veranderd. In de afgelopen jaren heb ik meer inspiratie op gedaan heb dan ik ooit zou kunnen verwoorden. Daarom ik besloten de verlammende stem voorgoed te negeren en aan de slag te gaan. Leestekens zijn voor mij een drama, daar heb ik veel in te leren. ook qua schrijfstijl sta ik open voor iedere kritiek. Buiten alle dingen waar ik iets aan zou kunnen hebben hoop ik ook van enige betekenis te kunnen zijn. heel graag zou ik alvast een klein stukje willen plaatsen. Is er iemand die deze digitale dwerg door dit doolhof kan leiden ? En me kan vertellen , niet waar, maar hoe ik een proefstukje voor proeflezen kan plaatsen ? Veel schrijfplezier allemaal, Annet

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Welkom aned!
Is er iemand die deze digitale dwerg door dit doolhof kan leiden ? En me kan vertellen , niet waar, maar hoe ik een proefstukje voor proeflezen kan plaatsen ?
Dries, de moderator, is bezig met het hervormen van de site. Zoals ik het nu zie (bij Proeflezen geen reactieveld), kunnen we Proeflezen even niet gebruiken.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kijk daar kan ik wat mee, Gelukkig is er veel meer te doen en te lezen hier op deze site, Dank je wel.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Nog even de titel van je topic veranderen en je naam erin vermelden, want stel dat iemand je voorsteltopic zoekt, dan komt hij vast niet op het idee om in de Zoekfunctie Allemachtig et cetera te typen. :)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Annet! Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog niets om je zorgen over te maken, 39. Volgend jaar pas mag je over je leeftijd in een diepe depressie raken :crybaby: Dat gezegd hebbende: als ouwe verwassen sok zou ik best nog wel even 40 willen zijn... Hartelijk welkom hier, je gaat het hier zeker weten naar je zin hebben. Ik wens je een allemachtig mooi SOL-rijk leven.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik begon ook als een digitale dwerg in dit doolhof, maar na een poosje zoeken e.d. werd het me allemaal duidelijk ;) Dus dat komt voor jou vast ook wel goed. Zodra het proeflezen weer op actief staat moet je even bij de regels kijken, dan zal het vast duidelijker worden. (Je kunt nu ook alvast kijken / lezen, maar ik weet niet wat er allemaal gaat veranderen.)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aned: Welkom! Weet je dat de gemiddelde leeftijd waarop schrijvers debuteren, 39 jaar is? (ik weet alleen niet meer waar ik dit opgepikt heb.)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Annet! En dat doolhof valt m.i. nog wel mee. Kwestie van ergens beginnen en de tijd nemen om telkens een stapje verder te komen. Idem dito met schrijven...