Fleur Drakenrots
Hallo, sinds een paar weken ben ik hier op SOL aan het rondkijken, dus het leek mij tijd worden om me even voor te stellen.
Ik ben Isabella, 44 jaar, en al van kinds af aan van plan om ooit een mooi kinderboek te schrijven. Ik ben nog nooit verder gekomen dan lezen, maar zo gaat dat in het leven. Je wilt na school zo snel mogelijk aan het werk om op jezelf te kunnen wonen en gaat hele andere prioriteiten stellen. Na ruim 15 jaar werken als medisch secretaresse ben ik daarmee gestopt om fulltime moeder te kunnen zijn.
Inmiddels komt er weer tijd vrij om te bezien hoe de rest van mijn leven ingevuld zou kunnen worden.
Een paar jaar geleden heb ik een cursus kinder- en jeugdverhalen schrijven gevolgd, om te kijken of het schrijven me nog steeds een beetje ligt. En het is gebleken; oude liefde roest niet.
De draak op de rots is Fleur Drakenrots. Zij staat voor de draak van een mens dat ik ben, maar zij geeft vooral mijn voorkeur voor fantasy weer. In mijn hoofd zit al jaren een geweldig jeugdboek, tenminste, dat zou het kunnen worden. Het doet nu zijn uiterste best om op papier te komen.
Omdat mijn taal- en schrijfvaardigheden aardig afgestoft mogen worden, probeer ik nu zoveel mogelijk schrijfoefeningen te doen en mee te schrijven aan schrijfwedstrijden.
Mijn grootste valkuil is uitstellen. Er is in of rond het huis altijd wel iets dat eigenlijk zou moeten worden aangepakt.
Zoals nu. In plaats van de paar uurtjes die ik heb te besteden aan schrijven, ben ik eerst weer aan het lezen op SOL en besluit ik dat ik me toch echt eerst moet voorstellen, want ik hoop veel van jullie ervaringen te leren. :)
Welkom, Fleur!
Welkom Fleur Drakenrots
Welkom Fleur!
Welkom Fleur, ga je meedoen
Welkom!
Bedankt allemaal voor jullie
Welkom Fleur Drakentrots!
Ik heb weleens iets vluchtig
Odile, Vlaamse Filmpjes is
Dat klinkt als een
Welkom Fleur
Hartelijk welkom op SOL