Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Annojo

Ik heb mij hier nog niet voorgesteld hoewel ik toch al een tijdje op deze site actief ben. Hierbij dan, onder het motto 'beter laat dan nooit'. Ik heb al jaren de wens om een boek te schrijven, maar het is er nog niet van gekomen. Korte verhalen, columns en interviews voor de krant, dat lukt nog wel, maar een boek is toch andere koek. Dat is althans mijn ervaring; tips van ervaringsdeskundigen over het succesvol schrijven (en uitgeven) van een boek zijn meer dan welkom ;) Mijn levensloop hangt van diverse interesses aan elkaar, mijn nieuwste interesse is: Spaans leren. Dat is in elk geval een haalbare doelstelling en ik werk er al dagelijks aan. Verder doe ik zo af en toe nog een poging tot het herlezen van fragmenten die ik in de loop der jaren heb geschreven en bewaard, maar het meeste vind ik tenenkrommend slecht. Ook daar leer je natuurlijk van, maar frustrerend is het wel. De wens blijft, maar of het er ooit van komt? Veel actief zijn op deze website levert (onbewust) wellicht nieuwe motivatie...

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch wel een beetje gek om je dan welkom te heten, je zit hier toch echt iets langer dan mij.. Met de nadruk op 'iets' ;) De wens om ooit een boek te schrijven en de vraag of dat er ooit van komt, klinkt bekend ;)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Annojo, misschien is het meedoen aan Nanowrimo iets voor jou? Vorige novembermaand deed een ploeg hier op de site mee aan Nanowrimo en stimuleerden we elkaar om de 1600 woorden dagelijks te schrijven om aan het eind van de maand 50000 woorden geschreven te hebben. Spreekt het je aan? Als voorbereiding kun je nadenken over personages en plot, dat schrijft goed...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Annojo, misschien is het meedoen aan Nanowrimo iets voor jou? Vorige novembermaand deed een ploeg hier op de site mee aan Nanowrimo en stimuleerden we elkaar om de 1600 woorden dagelijks te schrijven om aan het eind van de maand 50000 woorden geschreven te hebben. Spreekt het je aan? Als voorbereiding kun je nadenken over personages en plot, dat schrijft goed...
Dat spreekt mij zeker aan, ik heb al eens een poging gedaan maar zonder 'supportgroep' en dat werkte niet. Zo'n online ploeg is een goed idee :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Annojo, Van harte welkom op SOL. Schrijf en omarm de feedback is mijn ervaring op deze site. Ik herken het herlezen van stukjes tekst van jaren geleden. Tenenkrommend. Maar het is ook mooi om na een aantal jaren te merken dat je naast de hulp die je hebt gekregen bij proeflezen je wat terug kan doen. Als groentje durfde ik nergens te reageren. Maar na wat metertjes te hebben geschreven ben ik inmiddels wat stapjes verder. Gooi je haar los, en zet iets op proeflezen.