Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Raj

Hallo Iedereen, Ik ben Raj en 22 jaar. Ik heb al meerdere korte verhalen geschreven voor mijn opleiding en ik merkte dat ik er vrij veel plezier in had. vorig jaar ben ik gestart met een manusscript maar heb dit verhaal naar de prullenbak verbannen. Vanaf maart ben ik bezig met een nieuw manusscript en ik heb onder andere hier al veel informatie gevonden. Mijn favorite genre is fantasy/horror en dat is ook het genre van mijn manusscript. Daarnaast vind ik horror ook een leuk genre. Ik schrijf eigenlijk puur voor het eigen vermaak en mijn doel is om dit manusscript uit te laten geven. Ik heb nog veel te schrijven en veel te leren. Ik ben al wat problemen tegengekomen en dankzij het lezen van dit forum heb ik ook al wat oplossingen kunnen toepassen. Ik ben vrij kritisch op mijn werk en ik ben pas tevreden als het manusscript voor mijn gevoel klopt en de spelling/gramatica goed is. Ik twijfel vaak of mijn manier van schrijven goed genoeg is en ik ben daar nog wat onzeker over. Ik haal een groot deel van mijn inspiratie uit mijn eigen gevoel en uit tekstloze muziek. Een grote misser heb ik ook meegemaakt. Dat was toen ik een kort verhaal in het engels had geschreven en deze voor het proeflezen had gepost. Er is veel feedback gekomen over de slechte grammatica en zinsopbouw. Ik heb hieruit geleerd dat schrijven in het engels niet mijn ding is en ik schrijf daarom alleen in het Nederlands. Raj

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Veel succes met het schrijven en zorg er inderdaad voor dat je er vooral veel plezier in blijft houden!