Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ares

Hallo schrijvers online, Wil me even voorstellen. Ik ben Ares, een hobby schrijver in het begin stadium van het schrijven. Jaren loop ik al met verhalen in mijn hoofd, van fantasie tot thrillers. Mijn probleem is mijn verhalen op papier zetten. En volgens mij ben ik dan bij dit forum aan het juiste adres. Ik heb al diverse goed tips gelezen en gelijk genoteerd. En hoop natuurlijk met mijn eventuele vragen, en hersenspinsel bij jullie aan te kunnen kloppen. Met vriendelijke groeten, Ares

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Ares, van harte welkom! Laat ons maar eens een stukje proeflezen, je zit hier op de goede plaats! Ik ben er ook nog niet zo lang bij, maar het is hartstikke leuk! Ik ben een Belgische, pas me taalkundig al behoorlijk goed aan, als je het mij vraagt. Maar dat vroeg je natuurlijk niet... :o Lien

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ares welkom! O.T.: ik weet niet waar ik het anders moet zetten. Lien, als ik je reacties hardop lees hoor ik een Vlaming praten. Dat vind ik erg leuk! En je hebt ook een ongelooflijk gevoel voor humor. Ik word steeds blij als ik wat van je lees...

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Ares, welkom hier! :) Heb je expres de naam van de Griekse oorlogsgod genomen?
Ares gebruik ik al jaren. Ik ben helemaal weg van de griekse en andere mythologische verhalen. Mijn echte naam is Martin en betekend: “machtige strijder”. De link wordt ook wel eens naar Ares de god van de oorlog gelegd, vandaar. Verder heb ik niets met hem. Tis een beetje een laffe God, loopt mank en is gek van Oorlog. Overigens met zijn zusje zou ik wel eens een avondje willen stappen. Voel me trouwens erg welkom na al deze berichten. Natuurlijk ga ik mijn geschreven stukken aan jullie voorleggen en hoop dan goede tips te krijgen…. Als het maar niet met rode pen in de kantlijn is geschreven.;-)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou,..... Ik ben bezig! Om nou te zeggen dat ik al een schrijversblok heb lijkt me overdreven. Ik denk in plaatjes en heb moeite het verhaal op papier te zetten. Ik dwaal heel snel af en vul mijn verhaal dan met nutte loze info. Daarnaast kom ik tijdens het schrijven steeds weer op andere ideeën en verlies ik mijn concentratie bij mijn kern verhaal. Het verhaal zit grotendeels in mijn hoofd, nu nog op papier. Ik probeer veel handige tips van deze site af te halen. Op dit moment probeer ik uit te zoeken of ik mijn verhaal in de ik of hij vorm moet schrijven.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Succes, uiteindelijk vind je de (ik/hij) vorm die jou het prettigste ligt. Vind Ares trouwens ook een mooie :D naam, al is oorlogsgedoe :\\ van hem wel jammer, dat dan weer wel! groetjes,