DoortjeOz
Hello everybody!
Hier heet ik DoortjeOz, mijn tweede voornaam IRL is Dorothee vandaar. Ik bewandel mijn eigen weg - net als iedereen - en voel me regelmatig verzeild op 'the yellow brick road' uit de Wizard of Oz.
"I don't think we're in Kansas anymore." is een zin die regelmatig door mijn hoofd schiet. Ach, en dit was alleen nog maar om uit te leggen waarom ik mijn forumnaam koos.
Mijn eerste voornaam is deel van mijn blogtitel; op mijn blog schrijf ik dagelijks (in het Engels) over mijn leven en hoe ik de ene voet voor de andere blijf zetten en het leven ten volste probeer te leven, terwijl we hier non-stop te maken hebben met een wankele grens tussen leven en dood. [Het blog vermeld ik hier nog even niet, al kan ik me voorstellen dat dat misschien raar overkomt: ergens op het net is het al wel openbaar. Toch wil ik het blog en het boek nog even loskoppelen.]
Ik liep al een tijd rond met het plan om een boek te schrijven, maar mijn ambities staan door de omstandigheden eigenlijk altijd op een tweede, zoniet derde plan. Tot plotseling in één week zich twee potentiële uitgevers meldden, en ik er niet meer omheen kon (en wilde!). Ik had nog geen letter op papier, maar wel twee uitnodigingen om een boek te gaan schrijven.
Inmiddels heb ik mijn eerste concept ingeleverd en jeuken mijn vingers om aan de slag te gaan. Voor de eerste gesprekken stuitte ik op dit forum en op het moment dat ik het goed kon gebruiken, vond ik hier veel info. Dank alvast daarvoor!! Ik blijf meelezen en mettertijd horen jullie vast hoe het me vergaat in het schrijf- en uitgeefproces.
'Officieel' welkom,
Beter laat dan nooit:
Ik blijf het raar vinden dat
Eens met Déesse. DoortjeOz
Welkom!
@ Déesse-en-France Het blog
Als je iets wil delen, moet
DoortjeOz schreef: En omdat
Ik voel me nu idd suf en
Welkom!