Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Robin

Dag allen, Mijn naam is Robin. Ik ben 18 jaar en woon in Vlaanderen. Ik volg dit forum al een tijdje maar heb onlangs na lang getwijfel besloten me hier toch een account aan te maken. Vandaag, enkele dagen na het laatste examen, heb ik eindelijk de tijd gevonden om me hier ook even voor te stellen. Ik moet bekennen dat ik nog niet voor een lange tijd schrijf. Lange tijd vond ik Nederlands een saai vak en spendeerde ik mijn dagen aan een hoop andere zaken dan lezen of schrijven. Pas een drietal jaar terug is dit door een bepaalde leerkracht Nederlands veranderd. Door hem heb ik mijn hekel voor het Nederlands verwisseld met een gevoel van liefde voor onze taal. Hij gaf ook regelmatig creatieve schrijfopdrachten en ziezo, een nieuwe hobby was geboren. De thema's van mijn teksten of verhalen wijzigen van tijd tot tijd wel eens. Alles zit in zijn periode. Graag zou ik op dit forum ook eens een tekst bij proeflezen plaatsen zodat ik wat feedback krijg en bijgevolg ook mijn teksten kan verbeteren. De vraag is echter wanneer, het zal nog een lange tijd duren vooraleer ik een stuk tekst schrijf waar ik tevreden genoeg over ben om het hier te plaatsen. En dit legt meteen ook al mijn grootste probleem bloot: ik ben zelden tevreden over mijn teksten. Desalniettemen hoop ik op dit forum veel plezier, inspiratie en goede raad te krijgen. Met vriendelijke groeten, Robin

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Robin, welkom op het forum. Inspiratie en (leer)plezier zul je hier zeker vinden!

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Zoals je misschien al merkt ben je lang niet de enige die twijfels heeft over zijn eigen schrijfwerk ;) Misschien dat dit wat minder gaat worden als je wél een stuk bij proeflezen plaatst. Je kunt natuurlijk ook tips krijgen om de punten waarover je twijfelt te verbeteren. In elk geval veel (leer)plezier hier gewenst.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pas een drietal jaar terug is dit door een bepaalde leerkracht Nederlands veranderd. Door hem heb ik mijn hekel voor het Nederlands verwisseld met een gevoel van liefde voor onze taal.
Het belang van goed omringd zijn! Waak erover. Wees welkom