Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Edwin

Hallo, Mijn naam is Edwin. Via het twitteraccount van Schrijven Online ben ik op deze website en dus ook het forum gekomen. Ik heb pas laat de lol van de verhalenschrijverij ontdekt. Ik heb altijd wel geschreven maar dan alleen teksten en columns voor enkele lokale media uit de plaats waar ik woon. Ook schrijf ik cd recensies voor een webzine. Dat deed ik gewoon. Ik dacht buiten het onderwerp niet zo na over hoe het op het scherm of papier kwam te staan. Totdat er een tijd geleden zomaar een kort verhaal uit mijn toetsenbord rolde. Sindsdien ontstaan tijdens bijvoorbeeld autoritten of fietstochten dingen, verhalen, personages in mijn hoofd die ik thuis weer opschrijf. Ik heb voor mijzelf geen enkel idee of het goed of lezenswaardig is wat ik doe. Ik merk alleen dat ik het erg leuk vind. Via deze website heb ik al een hoop kunnen opsteken over het opzetten van een geraamte waarin je een verhaal kunt ophangen. Ik hoop door interactie met jullie nog veel meer te kunnen leren over het vervaardigen van een goed plot, keuze van het genre en weet ik wat er nog meer allemaal bij komt kijken om een echt lezenswaardig verhaal in elkaar te knutselen. Dus daar ben ik dan. Aangemeld en wel. Tot ziens in deze of gene topic. Groet, Edwin

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Als je wilt weten wat anderen van je schrijfsels vinden zou je eens een stukje bij het proeflezen kunnen zetten ;)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank! Misschien doe ik dat binnenkort ook wel. Maar elke keer als ik de teksten zie, wil ik het weer anders hebben.