Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even kort voorstellen: Natali

Lieve lezers, Als nieuw lid van dit forum wil ik me even kort aan jullie voorstellen. Omdat ik een grote voorliefde heb voor schrijven en alles wat met taal te maken heeft, ben ik op dit forum terecht gekomen. Met mijn 27 jaar noem ik mezelf een sporadisch schrijfster. Mijn hart ligt bij schrijven en toch doe ik er niet veel mee. Uiteraard zonde, want het is een zeer waardevol talent waarmee ik zowel mezelf als anderen een groot plezier kan doen. Maar zoals veel schrijvers lukt het me ook niet echt om daadwerkelijk te gaan schrijven. Ik weet ook niet wat en hoe ik wil schrijven. Enerzijds voelt het als een ontdekkingsreis, anderzijds weet ik dat ik erin moet investeren om het te laten groeien, of in ieder geval niet verloren te laten gaan. Ik hoop via dit forum/deze site veel inspiratie op te doen, veel tips en feedback te krijgen en langzaamaan mijn eigen weg te vinden in het schrijven. Ik vind het in ieder geval prettig om hier met gelijkgestemden te zijn en van elkaar te leren. Het even kort voorstellen is niet zo kort gebleven. Dat komt ervan als schrijven je passie is :) Met inspirerende groet, Natali

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Natali, welkom! Wil je even in je topictitel je naam zetten, dan kunnen we je gemakkelijker terugvinden in de vele voorsteltopics. Succes met het ontwikkelen van je talent!