Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen (Michaela)

19 juni 2012 - 14:30
Hoi, Ik ben Michaela, een 28 jarige vrouw en ik woon op het inspirerende eiland Texel. Toen ik 16 jaar oud was heb ik een fictief boek geschreven over een journaliste in Vietnam. Het idee kwam toen zomaar op, echter nu na lezend zitten er veel fouten in. Doordat ik een beginnend schrijfster ben zijn mijn verhalen nog niet foutloos helaas. Echter hoop ik via deze website meer inzichten, richtlijnen, tips te krijgen om mijn verhalen perfect te krijgen. Mijn droom is ooit een boek of gedichtenbundel te kunnen publiceren, maar ik heb nog een lange weg te gaan waarvoor ik mijn honderd procent wil inzetten. Ik ga in de nabije toekomst ook een cursus korte verhalen starten. Ik zie jullie op het forum !

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
19 juni 2012 - 15:07
Welkom! Ik hoop dat het je gaat lukken om je verhaal te herschrijven of om anders de draad ergens anders op te pakken. Met alle tips en trucs hier op SOL moet het je vast lukken! (Misschien kun je nog wel je naam in het topic zetten? Dan weten we ook hoe je heet, dat is net iets persoonlijker dan Schrijfster)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
19 juni 2012 - 23:08
Welkom, Michaela! Veel (leer)plezier en inspiratie hier! En wat heerlijk dat je op een eiland woont...

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 juni 2012 - 10:19
Hoi Michaela, We wonen redelijk in de buurt van elkaar, ik kom ook weleens op Texel. Ik ben ook bezig mijn schrijfstijl te verbeteren en mijn oude manuscripten op te poetsen. Ik lees daarvoor boeken... maar misschien ga ik ook een cursus doen.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 juni 2012 - 22:26
Hey Bedankt voor jullie lieve berichten. @ Judy Ja het is ontzettend fijn om op een eiland te wonen. Ik woonde altijd omstreeks Arnhem en ben geboren in de stad Nijmegen, maar ben in 2004 naar dit eiland verhuisd. Maar ik zou er echt niet meer vanaf willen. @ Odile Mijn cursus start in Augustus en ik kan echt niet wachten. Ik heb er ontzettend veel zin in. Weet je al welke cursus je wou willen doen? Er zijn verschillende schrijf cursussen. Ik doe hem aan de NHA.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
20 juni 2012 - 22:47
Hoi, Michaela, welkom! Wil je in de topictitel even je naam schrijven, dan ben je terug te vinden tussen al de voorsteltopics van anderen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
21 juni 2012 - 20:06
Hoi Michaela, Mijn belangstelling gaat uit naar een cursus van schrijvenonline, niet naar NHA of iets dergelijks. Ik twijfel tussen 'ontdek je schrijftalent' en 'ontdek je stijl'. Misschien zal ik beide doen. (maar ik ben mijzelf aan het lastig vallen met de keuze: stoppen met roken of cursus...)