Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Daisy

Hallo allemaal! Mijn naam is Daisy, 27 jaar uit Utrecht. Al een hele tijd speel ik met het idee een boek te schrijven, de ideeen waren er al, maar hoe begin je zoiets? Een week of drie geleden ben ik begonnen met het schrijven... Ik moet zeggen het gaat langzaam, maar best goed (al zeg ik het zelf). Ik had ook niet verwacht binnen een maand een boek te hebben, dus ik ben tevreden... Hoe snel het gaat vind ik niet belangrijk, meer of het gaat, en het gaat, tot nu toe :P Wat kan ik verder nog vertellen? Ik woon samen met mijn vriend en onze Jack Russel en ben momenteel zwanger van ons eerste kindje. Ik ben lid geworden van dit forum om jullie ervaringen te lezen en te leren van jullie tips en wie weet kan ik hier en daar ook nog eens mijn steentje bijdragen. Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze graag :) Liefs, Daisy

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom hier, Daisy! Jij boft maar: een schrijver in de dop, een Jack Russel (voor mij de leukste hond na de Duitse Herder, klein verschil in formaat ;) ), een vriend en als klap op de vuurpijl nog zwanger van je eerste kind ook. Het leven lacht je toe! Ik weet zeker dat je het hier naar de zin gaat hebben, fijn in ieder geval dat het schrijven je goed afgaat en dat je ideeën hebt, o zo belangrijk.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal :) @Déesse-en-France haha, zo lijkt het wel he... Al zijn er ook dingen die minder leuk zijn hoor... ;)