Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sequoyah, schijfster i.o.?

Hallo, hier meld zich nog een schrijfster in oprichting. Of dit achtervoegsel ´in oprichting´alleen ´geldig´ bij een organisatie? Voor mij voelt het in ieder geval als 'in oprichting', omdat ik echt een beginneling ben maar het heel graag zou gaan doen. Ik heb alle tips e.d. al snel horizontaal doorgescrold, maar ga binnenkort toch echt serieus even naar alle trucs en tips kijken. Door diverse mensen werd mij verteld dat ik eens moest gaan schrijven, niet alleen om allerlei narigheid van mij af te schrijven, maar ook omdat het erg leuk is. Dus, ik zou zeggen: wordt vervolgd. :nod:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier! Uit je nickname en je onderschrift leid ik af dat je een mens bent die begaan is met de natuur. Ken je Sequoia National Park? De wijsheid in het onderschrift klinkt als afkomstig van de Indianen, is het dat ook? Je naam betekent "mammoetboom" en je avatar is een roos, mooi hoor. Schrijfster in oprichting vind ik leuk gevonden. Ik hoop dat het schrijven je gaat helpen bij de verwerking van allerlei leed, maar ik hoop ook dat je er plezier aan beleeft, want schrijven is zo fijn. Je hebt het goede forum gevonden!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier! Uit je nickname en je onderschrift leid ik af dat je een mens bent die begaan is met de natuur. Ken je Sequoia National Park? De wijsheid in het onderschrift klinkt als afkomstig van de Indianen, is het dat ook? Je naam betekent "mammoetboom" en je avatar is een roos, mooi hoor. Schrijfster in oprichting vind ik leuk gevonden. Ik hoop dat het schrijven je gaat helpen bij de verwerking van allerlei leed, maar ik hoop ook dat je er plezier aan beleeft, want schrijven is zo fijn. Je hebt het goede forum gevonden!
Bedankt allen voor het welkom heten. Mijn onderschrift en naam komt inderdaad van de Indianen, alhoewel ik ze liever Native Americans noem, omdat zij eigenlijk de echte Amerikanen zijn en niet alle geïmporteerde Engelsen, Nederlanders e.d. Waarom ik zoveel met Indianen heb, weet ik eigenlijk niet. Altijd al gehad, op de basisschool heb ik een werkstuk gemaakt over 'Wounded Knee". Hier iets over Sequouyah op wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sequoyah Het Sequoia National Park ken ik alleen van horen zeggen, ik ben er nooit geweest. Mijn nicknaam is daar echter wel van afgeleid, bovendien heeft mijn echte achternaam ook iets met bomen ;)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site en op het forum, Sequoyah. 'In oprichting' mag best en vind ik voor een beginnende schrijver zelfs mooi gekozen. Succes met schrijven!