Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nadine

Hallo daar! Ik ben Nadine, zoals je wel kunt raden ben ik dol op schrijven (en tekenen). Deze site kwam ik toevallig tegen en ondanks dat ik nog veel te doen heb kon ik het niet weerstaan om me ook aan te melden. Ik ben niet de oudste hier en al helemaal niet de persoon met de meeste ervaring, maar ik kan wel goed doen alsof. Ik ben helemaal niet zo'n lezer (waarschijnlijk omdat ik nooit een voet binnen de bieb zet) maar als ik een boek heb dat ik leuk vind lees ik hem in één keer uit. Ik ben die persoon die de boeken -als die al een keer worden geleend- pas 3 maanden na de uiterlijke inleverdatum pas weer terug brengt. Van mijn boetes kun je een leuk paar schoenen kopen... Maar ondanks dat ik zo chaotisch ben doe ik het prima op school, al zeg ik het zelf. Om het schrijven & tekenen te combineren maak ik ook wel strips of prenten maar helaas bedenk ik na een tijdje altijd weer dat ik mijn verhaal of idee toch niet zo leuk vind. Tips, opmerkingen en complimenten motiveren mij ontzettend en dat is één van de redenen waarom ik me voor deze site heb ingeschreven. Hopelijk heb ik binnenkort tijd om een krabbeltje te plaatsen, maar voor nu: aangenaam kennis te maken!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk welkom hier, Nadine. Of je schrijven kan, daar komen we vast nog wel achter hier; dat je tekenen kan staat als een paal boven water! (Twee complimenten heb je al binnen - zie ook #3 - dus je moet nu wel heel gemotiveerd zijn...)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! Jep, die tekening heb ik zelf gemaakt. Haha, ben super gemotiveerd nu! (; Als ik kijk naar het advies dat hier word gegeven, krijg ik gelijk meer zin om te schrijven; aan dat advies heb je tenminste wat.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben helemaal niet zo'n lezer
Als je schrijver wilt worden heb ik nog een tip voor je: ga meer lezen!

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier. Trek de wijde wereld in, ontdek en blijf doen wat je leuk vindt. Overigens, mooie tekening!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nadine! Leuk hoor, tekenen doe ik er ook bij, alleen met schrijven denk ik verder te komen. Ik gok, dat het bij jou net anders is. (Vooral als ik je tekening zie ;) ) @ Schlim; Je vergeet je welkom o.i.d. dan lijkt het wat meer op opbouwende kritiek :)

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben helemaal niet zo'n lezer
Als je schrijver wilt worden heb ik nog een tip voor je: ga meer lezen!
Dat is inderdaad een van de beste tips op dit moment: Om te schrijven moet je ook lezen. Ik weet niet van wat voor boeken je houdt, maar ik weet zeker dat de mensen hier op het forum genoeg boeken kunnen noemen die je aan zullen spreken.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het advies. Ik weet dat de beste manier om mijn schrijven te ontwikkelen is door meer te gaan lezen, maar het vinden van boeken die ik leuk vind is het probleem ook niet. Het ligt meer aan mezelf, ik denk er gewoon nooit aan om naar de bieb te gaan. Mijn interesse is heel breed, ik hou alleen niet van langdradige boeken waar weinig in gebeurt, er moet wel een beetje spanning in zitten. Ik heb het ook niet zo met boeken over de Wereldoorlogen, maar verder lees ik alles eigenlijk wel. Inderdaad, ik hou me meer bezig met tekenen dan met schrijven. Schrijven is ook echt alleen een hobby van me. Ik heb altijd te veel ideeën en ik werk ze nooit uit, dat is nog wel mijn grootste probleem. Ik ben nogal besluiteloos. Leuk om reacties te krijgen hier, dat had ik eerst niet verwacht.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Schlim; Je vergeet je welkom o.i.d. dan lijkt het wat meer op opbouwende kritiek :)
Beleefdheid is een groot goed, Lillyelle, vooral als het gepaard gaat met wellevendheid en positivisme. Ik heb mij op deze site hiervan altijd een voorstander getoond en ik maak mij hier sterk voor, maar in dit geval is het onbegonnen werk. Ik weet dat het een off-topic-reactie is, maar ik moest het even kwijt omdat het al een tijd speelt.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Déesse; Je reactie is redelijk neutraal, welke kant wil je er mee op? Als je bedoelt dat ik daar niks van hoefde te zeggen heb je gelijk, het voegt verder niks toe. Maar dan snap ik het stukje over "het speelt al een tijd" niet.