Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Thyck (Wouter)

Hallo allemaal, mijn naam is Wouter en ik ben 17 jaar. Ik ben een paar jaar geleden begonnen met het opschrijven van ideeën die ik op de een of andere manier kwijt moest. (Verhalen van een paar pagina's die je nooit meer afschrijft.) In de zomervakantie van 2009 ben ik begonnen met een verhaal die ik - na een aantal tussenstops van een paar maanden - steeds opnieuw interessant genoeg heb gevonden om mee verder te schrijven. Ik heb me nu aangemeld bij Schrijven Online, omdat ik me sinds kort niet alleen meer op het verhaal richt, maar ook op de schrijfwijze. De film die zich elke keer afspeelt in mijn hoofd tijdens het schrijven heeft ineens een aftiteling - is het wel goed geschreven? Met andere woorden; met behulp van Schrijven Online hoop ik mijn manier van schrijven beter te kunnen ontwikkelen. :)

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Als je wilt weten wat anderen van je schrijfstijl e.d. vinden zou je eens een stuk bij het proeflezen kunnen neerzetten ;)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt! Ja, dat ben ik ook zeker van plan. Ik zit nog te kijken naar welk stuk ik wil gebruiken. Mijn 'beste' stukken hebben af en toe helaas voorkennis nodig, die niet in 500 woorden past. Maar ik zal nog eens goed kijken!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Thijck, ik ben ook met mijn schrijfstijl bezig. Ik lees daarvoor boeken uit de schrijfbibliotheek en draadjes over schrijven. Ik overweeg een schrijfcursus te volgen... Ik wens je veel leerplezier.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Wouter, welkom ;d Hier zul je alles vinden dat je nodig hebt, hoor! Leuk dat er zoveel leeftijdsgenoten zijn die zich interesseren voor het schrijven.