Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rudez

Een hele goede avond iedereen! Ik heb al wat reacties geplaatst en zelfs mijn eerste tekst: http://schrijvenonline.org/forum/112802 al in Proeflezen neergezet, dus het is wat laat, echter zal ik me toch maar even voorstellen. Mijn naam is Rudez, ik ben 23 jaar oud en woon in IJsselstein, omgeving Utrecht. Ik voetbal graag, lees graag en praat veel te veel. Schrijven heb ik op zich ook vrij weinig op tegen. Jaren terug heb ik eens meegedaan aan een schrijfwedstrijdje in een wilde poging om op 12-jarige leeftijd de nieuwe Lord of the Rings aan het papier toe te vertrouwen. Het zal niemand verbazen dat dit leidde tot een onsamenhangend excuus voor een boek waar ik dan ook niets mee heb gewonnen. Daarna heb ik een tijd lang weinig gedaan met fictieschrijven, tot ongeveer twee jaar geleden. Toen kwam ik op een heel aardig idee wat in mijn hoofd al snel vorm begon te krijgen. Daar ben ik tot op de dag van vandaag af en aan mee bezig. Ik moet mezelf wel dwingen om wat meer te schrijven, want dat gestaar naar een word-document helpt niet echt bij het vorderen van het verhaal. Ik hoop dat ik op dit forum wat hulp en feedback kan krijgen en hier en daar zelf misschien wel wat tips kan geven en anderen verder kan helpen. Tot op het forum! Groeten, Rudez