Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Protasius hier (Jeroen)

Hé hallo allemaal. Ik ben Jeroen 36 jaar oud heb altijd een grote fantasie gehad maar ben sinds een paar jaar bezig om die waarboel van ideeën op papier te krijgen, iets wat soms best lastig is. Mijn hoofd denkt sneller dan mijn vingers kunnen typen. Misschien kan ik hier wel een leidraad vinden die mij daar bij kan helpen. Ik ben bezig met twee verhalen en blog over mijn avonturen in 'World of Warcraft' Dit doe ik meestal in het Engels maar sinds kort ben ik ook een Nederlandse Blog begonnen. Met vriendelijke groet Jeroen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Heeft World of Warcraft niet een eigen schare fan-schrijvers die regelmatig aan officiële WoW-wedstrijden meedoen? Staat me iets van bij. Als het je niets zegt, dan wil ik wel even zoeken. Want dat is natuurlijk de plek om het juiste publiek te bereiken met je schrijven (op andere plekken kun je in de knoop komen met allerlei rechten of met lezers die het niet snappen omdat ze de wereld onvoldoende kennen).

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel plezier wens ik je, Jeroen, hier op Sol. Hopelijk vind jij hier de tip voor snelle denkers die langzaam typen.