12 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

my life

8 juni 2012 - 21:59
ik ben emma . 14 jaar oud en onzeker . ik heb problemen . daar komen jullie achter. my life mijn leven is niet perfect maar oke. vandaag moest ik weer naar school. ik heb wel goed ontbeten. 1 plakje ontbijtkoek van 80 calorieeen. daarna fietste ik een kwartier naar school toe . ik woon niet zo dichtbij. maar met het fietsen heb ik de calrieeen van mijn ontbijt verbrand. jeeeh op school aangekomen zag ik weer die kak trutten. (meiden die opvvervlakkig en alleen aan zich zelf denken heb ik zo een hekel aan) ik liep stug door. ben mijn kluisje aangekomen. sophie stond erbij ze deed het open voor me . ik ben daarna vlug gelopen naar de les. ik zit meestal naast een jongen. hij is aardig maar je wordt er af en toe gek van. hij is erg druk. iedereen denkt dat we verliefd zijn op elkaar . omdat we zoveel met elkaar omgaan. maar dat is niet zo. ik val niet op die jongen. maar ja. hoe vaak ik dat ook zeg het maakt niet uit ze geloven met toch niet. voor de rest van de dag heb ik alles verbrand en meer. ik ben deze week al drie kilo kwijt als het niet meer is. het gaat lekker afvallen. ik ben niet namelijk licht. maar flink gezet. maar daar ga ik wat aan doen. let maar op. ik schrijf het hier maar mijn verhaal. hier kan ik het kwijt. ik heb niet zoveel vrienden. dat komt vooral omdat ik heel erg anders ben dan de anderen. ik zal een paar voorbeelden noemen. 1. ik vooroordeel niet snel (erger me aan mensen die dat wel doen) 2. mensen in mijn klas maken van een mug een olifant. ( zo irritant 3. ik ben te serieus volgens de anderen ( zo ben ik gwoon 4. ik ben totaal niet ijdel . ben geen meisje meisje zoals de anderen. 5 heb allergien waardoor ik veel dingen niet mag hebben . en genoeg anderen dingen. die dingen maken tot wie ik ben . dit is een personage

12 jaar 9 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 juni 2012 - 11:32
Hoi Emma! Begin eens met de grammatica- en spellingsregels toe te passen, dan zijn er vast mensen die zin hebben om je teksten te lezen ;)

14 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 juni 2012 - 11:44
Hoi Emma, welkom. Ben je bezig met een autobiografie? Zet dan eens een stukje bij proeflezen, dan kunnen we er commentaar op geven en je helpen je tekst te verbeteren :)

20 jaar

Rol

• Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
9 juni 2012 - 12:14
Personages dienen zich hier niet voor te stellen. Alleen de auteurs zelf. Dit is dus ook een stuk van je verhaal en geen voorstel-topic, dus het hoort hier niet thuis. Ik sluit deze dus. Je mag een nieuw voorsteltopic plaatsen als auteur of een tekst als deze plaatsen bij proeflezen (maar houd je dan wel aan de [proefleesregels]).