Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bloed, inkt & bits.

*

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je. De drie puntjes aan het einde van de zin, in combinatie met het woord "enkel" lijken enig sarcasme te verraden. Maar, de korte reactie raakt wel de kern. Geen ontkennen aan. Overigens vallen die capaciteiten tegen. Want het paartje torenvalken is in enkelvoud in een burenruzie verwikkeld.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In reactie op Zieveraar: Om bij je laatste woord aan te sluiten; laat ik er een doorlopende van maken. Naar mijn - echt wel bescheiden, puur persoonlijke - mening is het niet zo interessant wie schrijft, maar wat geschreven wordt. Wat te lezen valt. Ik vind het zelf voor anderen dus niet zo belangrijk, hoe lang, hoe vaak ik schrijf en hoe ik in het dagelijks leven mijn brood, shoarma of biefstuk verdien. Wie interesseert het nu echt hoe oud mijn lichaam is? De leeftijd van mijn geest, da's toch boeiender. Mijn tijdverdrijf, interesses, studies of favoeriete sport? Soit. Lees mijn schrijfsels en daarmee mij. Daar gaat het toch om. Dus, ik geef een rondje in het schrijverscafé. Je bent wat je schrijft.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In reactie op Zieveraar: Naar mijn - echt wel bescheiden, puur persoonlijke - mening is het niet zo interessant wie schrijft, maar wat geschreven wordt. Wat te lezen valt. Ik vind het zelf voor anderen dus niet zo belangrijk, hoe lang, hoe vaak ik schrijf en hoe ik in het dagelijks leven mijn brood, shoarma of biefstuk verdien. Wie interesseert het nu echt hoe oud mijn lichaam is? De leeftijd van mijn geest, da's toch boeiender. Mijn tijdverdrijf, interesses, studies of favoeriete sport? Soit. Lees mijn schrijfsels en daarmee mij. Daar gaat het toch om. Dus, ik geef een rondje in het schrijverscafé. Je bent wat je schrijft.
Angus, welkom! Waar was je al die tijd?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je bent wat je schrijft en ik mag jouw schrijfsels, mag ik jou dan ook? Welkom :)
Niet per sé, zou ik zeggen. Ik zou hopen dat je dan mij kern zou mogen, of in ieder geval begrijpen. Maar ik zou geen wissel durven te trekken op je waardering voor de schillen die ik er omheen heb gelegd.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lees mijn schrijfsels en daarmee mij. Daar gaat het toch om. Dus, ik geef een rondje in het schrijverscafé. Je bent wat je schrijft.
Het is nu al genieten van je verfrissende bijdrage! :)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In reactie op Zieveraar: Naar mijn - echt wel bescheiden, puur persoonlijke - mening is het niet zo interessant wie schrijft, maar wat geschreven wordt. Wat te lezen valt. Ik vind het zelf voor anderen dus niet zo belangrijk, hoe lang, hoe vaak ik schrijf en hoe ik in het dagelijks leven mijn brood, shoarma of biefstuk verdien. Wie interesseert het nu echt hoe oud mijn lichaam is? De leeftijd van mijn geest, da's toch boeiender. Mijn tijdverdrijf, interesses, studies of favoeriete sport? Soit. Lees mijn schrijfsels en daarmee mij. Daar gaat het toch om. Dus, ik geef een rondje in het schrijverscafé. Je bent wat je schrijft.
Angus, welkom! Waar was je al die tijd?
Dit verleidt me tot een paradox. Ik was thuis, wachtend op zo 'n mooi vragend welkom.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lees mijn schrijfsels en daarmee mij. Daar gaat het toch om. Dus, ik geef een rondje in het schrijverscafé. Je bent wat je schrijft.
Het is nu al genieten van je verfrissende bijdrage! :)
Deze reactie roept uiteraard vraagtekens op. Vind je het rondje in het schrijverscafé verfissend? Zo ja, zal het vermoed ik een wodka martini zijn. Maar dan stirred, not shaken,

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zie ik het verkeerd of wordt er hier nu al lustig op los geflirt?! :nod: Welkom, Angus.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi. Ik ben juist het tegenovergstelde van wat ik schrijf. (Gelukkig maar voor iedereen) Houden we de boel toch mooi in balans. De vraag is inderdaad waarom je er zolang over hebt gedaan dit café te vinden. De neonletters schreeuwen je tegemoet.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi. Ik ben juist het tegenovergstelde van wat ik schrijf. (Gelukkig maar voor iedereen) Houden we de boel toch mooi in balans. De vraag is inderdaad waarom je er zolang over hebt gedaan dit café te vinden. De neonletters schreeuwen je tegemoet.
Zou het? Dat je het tegenovergestelde bent van wat je schrijft? Ik weet niet wat je schrijft (sorry, nog niet in verdiept). Maar, vooropgesteld - als voorbeeld - dat jij of je hoofdpersoon in je verhalen niet doorlopend mensen of andere levende wezens in uitgebreide bloederige beschrijvingen met een kettingzaag te lijf gaat, kan ik me niet voorstellen dat je het tegenovergestelde bent van wat je schrijft. Dan is het toch in ieder geval een uitlaatklep, van iets wat je bent. Denk ik dan. Als je schrijfsels wel louter van bloed doordrenkt zijn, wat mij betreft, vooral blijven wie je denkt te zijn. Beter die uitlaatklep, dan naar de Gamma en daarna klussen.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zie ik het verkeerd of wordt er hier nu al lustig op los geflirt?! :nod: Welkom, Angus.
Ik probeer slechts origineel en/of gevat te zijn. Irritante eigenschap, waarbij ik me inmiddels heb neergelegd. Mijn omgeving gelukkig niet.