Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Else Kemps

Sorry, me vergeten voor te stellen voordat ik iets bij proeflezen postte, haha. Maar bij deze. Ik ben Else, 16 jaar, woon in Nijmegen en ben bijna klaar met mijn havo-examen. Ik heb al sinds ik heel klein ben een passie voor schrijven. Pas heb ik auditie gedaan voor creative writing in Arnhem, jammer genoeg ben ik toen ik al bij de laatste 40 van de 150 zat nog afgewezen vanwege mijn leeftijd. Omdat ze me verteld hebben dat ik volgend jaar misschien wel word aangenomen dacht ik, ik ga ondertussen wel ergens tips zoeken. Ik schrijf voornamelijk poëzie en proza, en heb een tijdje songteksten geschreven. Als er iemand zin heeft om wat van me te lezen hoor ik het wel!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :) Afgewezen vanwege je leeftijd... wat vervelend (ik had een ander - minder net - woord in gedachten). Hopelijk lukt het volgend jaar :thumbsup:

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Else! In een jaar tijd kun je veel leren. Wie weet heb je je straks voldoende ontwikkeld om wel toegelaten te worden, en zo niet, dan heb je in ieder geval schrijfervaring opgedaan die niemand je meer afneemt.