Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfster in spé (Alicc)

Hallo, ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Anja. Ik ben een studente, die naast haar studie ook graag schrijft. Nu ik voor het eerst serieus ben begonnen met het uitwerken van een verhaal (dat al zo'n zes jaar op de planning staat) is het hartstikke fijn om lid te kunnen zijn van deze website. Hopelijk kan ik voor jullie net zo'n grote steun zijn als jullie waarschijnlijk voor mij zullen zijn! Verder vind ik dat ik met mijn 23 jaar mijn taalgebruik genoeg op peil heb gekregen, om een fatsoenlijk stuk tekst te kunnen samenstellen. Ik schrijf al verhalen sinds ik kón lezen en schrijven en ben in mijn tienerjaren al aan het schrijven van vele tientallen 'boeken' begonnen. Natuurlijk schreef ik mezelf telkens klem ;-) Mijn taalgebruik heeft toen altijd wel wat 'boven niveau' gelegen, maar voor mijn gevoel helaas nog niet op het niveau van een echt boek. Het is nu nog steeds niet perfect, dus ik ben benieuwd wat voor kritiek ik straks ga krijgen bij het proeflezen! Ik heb al wat teksten in die sectie doorgelezen en ik moet zeggen dat ik van harte hoop dat jullie boeken gepubliceerd worden, want de verhalen klinken erg interessant! Groetjes, Anja

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(Ach ja, en mag je nick/naam nog even in het onderwerp, waar nu schrijfster in spe staat? Ik was je namelijk meteen al kwijt).

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjulliewel! @Ceridwen Op het moment heb ik geen flauw idee onder welk genre mijn verhaal valt. Het is fictief en er komt fantasie in voor, maar ik betwijfel of het echte 'fantasy' is. Ik heb voor de toekomst een serie op de planning staan die wel echt onder fantasy valt, en daarnaast nog een psychologische thriller (hoewel ik normaal niet veel met thrillers heb) In welk(e) genre(s) wordt hier eigenlijk voornamelijk geschreven, enig idee? p.s. Nickname staat erbij!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik zag het. Ik denk dat alle genres hier wel aan bod komen. Van waargebeurde (auto)biografische verhalen tot high-fantasy en van peuterprentenboeken tot diepgaande literatuut. Dus wat je ook zoekt, je vindt vast iemand met wie je ervaringen kunt delen.