Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

missteatske - Tessa

Zoals ik al reeds vermeld heb ik mijn onderwerp is mijn naam dus Tessa.... Nog een kleine 2 maanden en dan wordt ik 35 jaar.... Ik ben een Niet Bewuste Alleenstaande Moeder van mijn dochter Esmee. Zij is net 6 jaar geworden. Een hele meid met een behoorlijke gebruiksaanwijzing....die ze helaas niet bij de geboorte aangeleverd hebben. Dus nut moet ik alles zelf maar uitvinden wat opvoeden is en wat het allemaal opleveren gaan. Het is een kwestie van veel vallen, opstaan en gewoon maar weer doorgaan. En mijn leven is eigenlijks te simpel om over te schrijven, maar toch vinden mensen het leuk om dit te lezen. En ik vind het leuk om mensen een kijkje te geven in mijn leven. Ik heb het bloggen ontdekt en hierdoor mijn schrijvertalent. Althans mensen wezen mij erop dat ze mijn verhalen zo leuk vonden en ik hier wat meer mee moest gaan doen. Het is voor mij een manier geworden om leuke, maar ook minder leuke ervaringen op te schrijven en dit als een uitlaatklep te zien. Ik houd ervan mijzelf uit te dagen, maar zie mijzelf niet als een romanschrijver....ik heb daar het geduld niet voor!!!! Ik wil kijken naar mijn mogelijkheden om mijn schrijven wat meer vorm en duidelijkheid te geven. Ik wil meer diepgang en ben zoekende naar iets waarover ik kan gaan schrijven. En zodoende dat ik hier terecht gekomen ben. Maar de tijd zal het allemaal leren. Want het schrijven moet je leren en je moet jezelf gaan inspireren en uitdagen. En dat ga ik nu dus doen.....

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tessa :) is columnschrijfster worden niet wat voor jou?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tessa, welkom hier. Wanneer laat je ons een stukje proeflezen? Dat vind ik altijd fijn, dan heb ik al een kleine indruk over waar je mee bezig bent. Groetjes, Lien

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Tessa! P.s.: Vandaag is mijn vader jarig, dus ik trakteer iedereen op een stuk échte Limburgse kruimelvlaai :ninja:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
"En mijn leven is eigenlijks te simpel om over te schrijven". Mijn oude leraar Nederlands zei dat ieder leven genoeg stof heeft voor het schrijven van twee romans. Geen enkel leven is simpel! Misschien zijn de mensen die aan de oppervlakte een 'eenvoudig' leven leiden wel het meest interessant! Welkom!

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Tessa, Leuk al die schrijvers en schrijfsters hier. Ik volg op dit moment een cursus 'het schrijven van een Essay'. Ik krijg les van Piet Meeuse een bekend Essayist. Een talent hebben is een de daarbij horende techniek ook, de motivatie voor mij deze cursus te volgen. Kijk maar eens www.schrijversvakschool.nl Welkom nog, als ik het uitgevist hoe ik mij ook kan voorstellen hier zal ik het ook doen. Groet, Dick

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tessa, Ik ben ook nieuw, maar tot dusver alleen maar positief! Ik heb leuke ontvangsten en feedback gekregen. Veel plezier hier!