Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hier ben ik en blijf ik ook nog wel even.

Hoe onbeleefd van mij... Ik heb hier inmiddels al wat dingen gepost in proeflezen, maar ik heb me nog niet eens voorgesteld. Ik ben Frank L. Vierendertig lentes jong of 33 herfsten oud, het is maar hoe je het wilt zien. Ik ben hier uitgekomen, omdat ik al jaren allerlei verhalen in mijn hoofd heb zitten, die ik nu wel eens op papier wil gaan zetten. Inmiddels heb ik al veel geleerd, terwijl ik op deze site rondzwierf. Met als gevolg, dat je me hier zeker nog vaak terug zult zien. Ik ben op dit moment overigens vooral een 'nemer', ik heb zelf nog niet zoveel schrijfervaring en daardoor zal ik eerst voornamelijk tips zoeken in plaats van geven, maar zodra het iets vertrouwder zal zijn zal ik ook proberen wat meer op anderen te reageren en hen tips en feedback te geven. groeten en we spreken/lezen elkaar!

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Frank, en veel plezier op SOL toegewenst. Ik heb in elk geval jouw verhaal Flecter met veel plezier (proef)gelezen.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Frank. Leuke site he? En voor je het weet ben je een 'gever'(Hoewel evenwicht - zoals in iedere gezonde relatie :D - de voorkeur verdient). Groetjessss