Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Spectre

Hallo, AL een hele tijd loop ik met het idee om te gaan schrijven. In mijn tienerjaren schreef ik song teksten, maar gaande weg is de pen op gedroogd omdat ik niks met de teksten deed. Zo langzamerhand begint het weer te kriebelen en ik heb ook al twee verhalen in gedachten die langzaam aan vorm krijgen. Nu heb ik geen ervaring met een boek schrijven en dat is nu ook wat me een beetje tegenhoud. Ik wil de verhalen wel eer aan doen en ik heb ook echt zin om er iets moois van te maken. Er komt nog wel wat bij kijken om een mooi en kloppend verhaal te maken en ik ben op zoek gegaan naar tips en trucks op schrijf gebied. Er is van alles op het net te vinden over het schrijven van boeken en zo doende kwam ik dit forum tegen. Ik ga zo het forum door neuzen en ben wel benieuwd wat ik hier allemaal mag leren. gr. spectre1

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom spectre1. Schroom niet en plaats na al je onderzoek eens een stukje bij proeflezen. Zelf heb ik de volgorde totaal andersom gepakt. Ik ben stukjes gaan plaatsen (hele foute) maar daardoor leerde ik wel heel veel lessen. Ik heb het als een complete schrijfopleiding ervaren en uiteindelijk een boek geschreven een een vaderbrief welke is opgenomen in de bundel vaderbrieven. Kortom, gewoon gaan zwemmen. Veel plezier.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Gewoon beginnen met schrijven, pas als je alles op papier hebt, krijg je overzicht en kun je jezelf verbeteren. 'Al doende leert men'. Veel plezier op de site!