Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Angelwings komt piepen (kijken)

hoi iedereen, Angelwings,dat ben ik,een bijna 39-jarige belgische mama. Al een tijdje kom ik hier af en toe eens lezen,en de ,vooral voor mij, intressante onderwerpen volledig uit te spitten.Gewoon met de bedoeling om heel veel bij te leren! Een lieve groet aan iedereen *angelwings

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Angelwings, ik hoop dat je zult leren wat je wilt. :nod: (Maar waarom piepen? Piepen als in kijken misschien? In nederland betekent piepen ook wel klagen).

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dank je van de lieve welkomstwoorden.. oei oei,klagen ga ik zeker en vast niet doen hoor :D ik zie daar geen enkele reden toe! het is dus vooral een ander woord voor "komen kijken" (ja die vlaamse taal he :) ) dank je om me daar even attent op te maken ceridwen

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
wel leuk om hier alles uit te pluizen en door te nemen, :D ..maar ik vrees dat ik héél wat uurtjes,dagen,weken,...enz... :rolleyes: :eek: ...nodig zal hebben om hier een klein beetje door te komen.maar dat maakt het net zo spannend,bijna een kleine verslaving hihihi

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom angelwings, Gewoon lekker gaan schrijven, af en toe wat plaatsen en door de feedback kun je geweldig werken aan je talent. Fijne avond. Groetjes, Bloem