Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Riza

Ha, wat zet je als welkomstekst op een schrijversforum? Iets diepzinnigs en creatiefs, of gewoon een simpel "Hallo allemaal"? Ik ben Riza. Ik ben een vrouw die van lezen en schrijven houd, en een totale grammaticale ramp is als het om D en T's gaat, en andere krommentenende spellingsfouten. Dus, be prepared. Komma's wil ik ook nogal eens verkeerd plaatsen, waardoor er soms onbedoeld grappige zinsconstructies ontstaan. Het staat iedereen vrij om mij op mijn spelling of grammaticale fouten te wijzen, daar leer ik namelijk veel van. Ondanks mijn grammaticale beperkingen, kent mijn creativiteit geen grenzen. Ik houd van "hard" schrijven; harde contrasten om een situatie of onderwerp uit te vergroten en naar het absurde te trekken. Harde grove woorden of onderwerpen plaatsen tegenover kleine subtiele waarnemingen of kleine alledaagse emoties geven mijn verhalen soms de nodige "swung". Ik ben nog onbekend met dit forum, of ieder ander schrijversforum, en heb geen idee hoe actief ik hier zal gaan worden. Voor nu ga ik even rondneuzen in de verschillende topics!

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Komma's en spelling zijn volledig overschat. Er zijn talloze mensen die dat voor je kunnen verbeteren. Het schrijven van een origineel verhaal, of een aparte manier van vertellen, is daarentegen een zeldzame gave. Welkom! Had je het proefleesforum hier al ontdekt?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :)
Het staat iedereen vrij om mij op mijn spelling of grammaticale fouten te wijzen, daar leer ik namelijk veel van.
Ik vond "krommentenende" zo grappig dat ik meteen van je aanbod gebruikmaak. :D

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha, grappig! Krommentenende komt van tanende, je weet wel, wanneer je tenen gaan tanen omdat ze krom staan ;-) Nee, ik heb het proefleesforum nog niet ontdekt. De structuur van het forum is me nog niet duidelijk, maar ik klik gewoon vrolijk verder totdat ik op het proeflees forum stuit.