Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tijdloos - Sabrina stelt zich voor.

Graag wil ik gebruik maken van deze gelegenheid, om mij voor te stellen aan jullie. Mijn naam is Sabrina, in 1987 geboren, moeder van een zoontje, en zwanger van de tweede. Toen ik nog jong was wist ik precies wat ik wilde, en dat is: Schrijven. Schrijven is een passie die nooit stil zit, hele dagen ben ik bezig met informatie opzoeken, om mijn lezers te vermaken. Ook verhalen en gedichten weet ik op papier te zetten, en heb ik al duizenden lezers mee vermaakt. Mijn eerste boek heb ik 19 april uitgebracht in e book en paperback versie. Het is een informatief boek over de organenstelsels van het menselijk lichaam. Ik heb ook een manuscript klaar liggen voor een jeugdboek. Dit laat ik corrigeren en redigeren, voordat ik het opstuur naar een uitgever. Ondanks dat ik graag schrijf en hier dagelijks mee bezig ben. Lukt het mij niet om altijd foutloos te schrijven, of om de leestekens op de juiste plaats te zetten. Ik hoop via schrijven online oefeningen en tips te vinden die mij hierbij kunnen helpen. Liefs, Sabrina

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt. Ik ben eerst aan het rondkijken tussen de vele topics en ik kan wel zeggen dat ik al veel interessante dingen gelezen heb.