Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

darkshadow10587

Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje lid van het forum maar heb me nog nooit voorgesteld. Mijn gebruikersnaam is dus darkshadow10587 maar in het dagelijks leven noemen de mensen mij Roy. Ik ben 24 jaar (bijna 25) en een aantal hobby's van me zijn schrijven, lezen en gamen. Ik ben een groot fan van fantasy en heb dan ook de complete serie van verboden en verbannen, het erfgoed en de wetten van de magie in mijn boekenkast staan. Schrijven doe ik ook nog alleen vordert het niet zo snel als ik zelf had gewild. Dit heeft te maken met het feit dat ik nog studeer (media vormgeving) en veel tijd kwijt ben aan school opdrachten. Informatie voor mijn verhaal heb ik al dus nu nog de stap om die te gaan verwerken in een daadwerkelijk verhaal. Ik heb al een aantal interessante onderwerpen gezien en ik zal zeker nog een lange tijd rond blijven hangen. Mocht iemand nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Groeten Roy

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
He Roy, Welkom hier! Zelf heb ik ook de serie van Het Erfgoed en De Wetten van Magie in mijn kast staan. Met deze laatste ben ik op dit moment bezig met lezen in het zesde boek. Succes met het schrijven verder, studeer zelf ook nog dus weet hoe lastig het combineren is af en toe. :)

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Roy! Online gamen of bordspelen?
Beide, bordspelen doe ik met vrienden (speel ook Dungeons and Dragons) en ik game ook online. Wat ik dan vooral speel is Battlefield 3, Borderlands en Modern Warfare 3. (Xbox360) Allemaal bedankt voor de leuke reacties! =) @Tricia Deel 6 vond ik een van de beste, het is echt een geweldige serie. Momenteel ben ik zelf met de Omen Machine bezig. Deze heb ik aal een tijdje in mijn bezit, vlak nadat ie was verschenen, maar nu pas echt begonnen met het lezen er van =P

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Online gamen heb ik opgegeven, nu speel ik bijna enkel nog bordspelen. Vooral Battlestar Galactica, Rex, Game of Thrones,... Ik heb even ook roleplay gedaan, maar helaas viel de groep waarmee ik speelde in de tijd uiteen. Welke favorieten heb jij?

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Online gamen heb ik opgegeven, nu speel ik bijna enkel nog bordspelen. Vooral Battlestar Galactica, Rex, Game of Thrones,... Ik heb even ook roleplay gedaan, maar helaas viel de groep waarmee ik speelde in de tijd uiteen. Welke favorieten heb jij?
Favorieten qua bord games? Ik speel niet heel veel bord games maar als we met de vriendengroep spelen dan wordt descent (geloof dat je t zo spelt) Zombies of iets soort gelijks uit de kast gehaald. We spelen ook kaart spellen zoals, weerwolven van wakkerdam, the great dalmutti, magic the gathering of het verboden eiland.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fantasy Flight heeft heel veel goeie kaartspelen, Lord of the Rings, Call of Cthulu, Game of Thrones. Ik ga regelmatig naar de gamestore in Antwerpen op donderdag, daar heb ik al veel spelen geleerd. En redelijk veel hele leuke cardgames. Ook een keer in de maand Magic the Gathering, maar meer dan die ene keer speel ik het niet meer. Te verslavend, en te duur om die verslaving te voeden :)

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tricia Deel 6 vond ik een van de beste, het is echt een geweldige serie. Momenteel ben ik zelf met de Omen Machine bezig. Deze heb ik aal een tijdje in mijn bezit, vlak nadat ie was verschenen, maar nu pas echt begonnen met het lezen er van =P
Nou, ik ben benieuwd! Ben er pas net in begonnen.. Ben er tot zover ook zeer enthousiast over! Heb ze allemaal in de boekenkast staan dus ik heb nog genoeg te doen ;)

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tricia Deel 6 vond ik een van de beste, het is echt een geweldige serie. Momenteel ben ik zelf met de Omen Machine bezig. Deze heb ik aal een tijdje in mijn bezit, vlak nadat ie was verschenen, maar nu pas echt begonnen met het lezen er van =P
Nou, ik ben benieuwd! Ben er pas net in begonnen.. Ben er tot zover ook zeer enthousiast over! Heb ze allemaal in de boekenkast staan dus ik heb nog genoeg te doen ;)
Dan heb je inderdaad nog wat te doen =p ik liep een beetje vast bij deel 9 omdat naar mijn idee het verhaal een beetje langzaam op gang kwam maar ik heb door gezet en enorm genoten ;)