Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allen..

Zo, laatst had ik me al ingeschreven en nu dan ook even voorstellen. Mijn naam is Patricia, 24 jaartjes jong en woonachtig in Noord-Holland. De laatste tijd ben ik weer steeds vaker bezig met schrijven en ik dacht, als je op een forum leuke dingen met elkaar kan delen, is dat alleen maar mooi meegenomen :) Schrijven doe ik al een aantal jaartjes. Omdat ik het zo leuk vond, ben ik een cursus kinderverhalen schrijven gaan volgen welke ik inmiddels met veel plezier afgerond heb. Kinderverhalen zijn erg leuk om te schrijven maar de laatste tijd ben ik meer met andere verhalen bezig. Vaak gebaseerd op levenservaringen. In de toekomst lijkt het me geweldig om me meer op fantasy te gaan focussen maar dat is iets voor op de langere termijn.. Nou, hoop hier veel te leren en tot schrijvens!! :) Groetjes Patricia

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Patricia. Kijk maar gerust rond op het forum voor de nodige info die je zoekt. Zou je binnenkort een stukje bij proeflezen willen plaatsen? Liefs, Fantasia

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjulliewel :) Vanavond ga ik zeker eventjes de tijd nemen om even goed op het forum rond te neuzen.. Ik wil zeker een keer iets bij proeflezen plaatsen.. Moet alleen even kijken wat het dan gaat worden, maar dat komt vast en zeker goed.. Nog een voorkeur? Zoals je ziet vind ik meerdere dingen leuk om te schrijven..

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nogmaals dank voor het leuke ontvangst hier..! Zodra ik er uit ben en tijd heb zal ik wat gaan plaatsen voor jullie om te lezen. Ben nu met iets bezig waar ik ook zeker wat suggesties bij kan gebruiken.. Maar dat komt volgens mij helemaal goed :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, Patricia. Ik heb ook een cursus kinderverhalen schrijven gedaan. Heel erg leuk om te doen.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, Patricia. Ik heb ook een cursus kinderverhalen schrijven gedaan. Heel erg leuk om te doen.
Leuk! Waar heb je die cursus gedaan dan Corinne?

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Patricia. Wat leuk dat je zo geniet van het schrijven!

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Patricia. Wat leuk dat je zo geniet van het schrijven!
Thanx Wendy.. Geniet zeker van het schrijven.. Nu alleen meer bezig met mijn studie maar zodra het daar weer wat rustiger is zal ik weer wat meer tijd hebben om hier wat te gaan posten voor jullie om te lezen en voor mij om van te leren ;)